کد خبر : 318233
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
-

وعده‌های کاغذی دیگر رنگی ندارد

وعده‌های کاغذی دیگر رنگی ندارد

فرماندار مرکز مازندران گفت: میز کار ما میدان عمل است و وعده‌های کاغذی دیگر رنگی ندارد.

به گزارش عصرقائم، محمدعلی نوبخت در جلسه آخرین وضعیت روند عملیات تکمیلی پروژه چهارخطه محور ساری-تاکام ضمن تبریک ایام حلول ماه رجب و تبریک پیشاپیش چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تعیین و تکلیف پروژه های نیمه تمام و شفاف سازی خواست مردم و الویت دولت سیزدهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه طول محور این پروژه ۲۱/۳ کیلومتر بوده است که تاکنون ۱۷ کیلومتر به بهره برداری رسیده است افزود: عملیات روند احداث این پروژه از سال ۱۳۸۸ آغازه شده است و تاکنون پیشرفت فیزیکی پروژه ۷۰ درصد بوده و ۳ پیمانکار در قالب ۴ قراداد در حال تکمیل عملیات ۴ کیلومتر نهایی این پروژه می باشند.

فرماندار مرکز استان در ادامه اظهار کرد: قرارداد تکمیلی قطعه یک محور ساری-تاکام به طول ۱۳/۳ کیلومتر و با مبلغ ۱۲۵۴ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و قراداد تکمیلی قطعه دو به طول ۳/۷ کیلومتر از ۸ کیلومتر با مبلغ ۲۷۹۴ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد است.

نوبخت با اشاره به اینکه طولانی مدت شدن روند احداث نهایی پروژه ها نارضایتی آحاد مردم را در پی داشته و آرامش روانی آنان را تحت الشعاع قرار داده است گفت: با شناسنامه دار کردن پروژه های نیمه کاره و ناتمام در شهرستان ساری و با ورود به موقع دستگاه های قضایی، نظارتی و امنیتی در این پروژه ها با خاطیان، سنگ اندازان و اهمال کاران برخورد قانونی خواهیم کرد و آنان را به مردم معرفی می کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه میز کار ما میدان عمل است و وعده های کاغذی دیگر رنگی ندارد افزود: حسب دستور استاندار مازندران در جهت تحقق حکمرانی مردمی و نه به مدیریت کارتابلی برای آسایش و آرامش بهتر و بیشتر مردم، بدون منت و مخلصانه در میدان عمل و کار تلاش خواهیم کرد.

وعده‌های کاغذی دیگر رنگی ندارد/معرفی عوامل خاطی طولانی‌شدن پروژه‌ها به مردم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + یازده =