کد خبر : 299459
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
-

سرمربی خلیج فارس ماهشهر: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

سرمربی خلیج فارس ماهشهر: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: برای جام حذفی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و به قرار گرفتن جزو چهار تیم و قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنیم.

به گزارش عصرقائم،  موسی قنواتی در نشست خبری پیش از بازی فردا (شنبه) با مس رفسنجان در جام حذفی، اظهارکرد: تیم ما در طول هفته تمرینات خوبی داشته است. حریف را هم آنالیز کرده‌ایم و آماده یک بازی خوب و همراه با برد هستیم.

او درباره لقب تیم شگفتی‌ساز که به خلیج فارس ماهشهر داده شده است نیز گفت: ما جزو مدعیان هستیم و فردا نیز بدون شک تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و می‌جنگیم و عزم‌مام را جزم کرده‌ایم تا جزو چهار تیم باشیم. شگفتی‌ساز برای مرحله اول و دوم بود و الان جزو مدعیان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر عنوان کرد: برای جام حذفی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و به قرار گرفتن جزو چهار تیم و قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنیم. شرایط تیم ما این را ایجاب می‌کند و فردا می‌بینید که بازیکنان ما یکی از بهترین روزهای خود را رقم می‌زنند و به دنبال این هستند که به هدف و آن چه لیاقتش را دارند برسند.

وی گفت: برای بازی فردا بازیکن محروم و مصدوم نداریم و با تمام توان برای بازی فردا لحظه شماری می‌کنیم تا در جمع چهار تیم باشیم و بازیکنان‌مان به جز این موضوع به هیچ چیزی فکر نمی‌کنند.

قنواتی بیان کرد: چند بازیکنی که در نیم فصل گرفتیم از نظر فنی و انگیزشی خیلی به بازیکنان ما کمک کرده‌اند و سطح آن‌ها مثل بازیکنان خودمان خوب و بالاست. آن‌ها با تیم هماهنگ شده‌اند و نوید روزهای بسیار خوبی است و چند بازی گذشته ما در لیگ دو بدون باخت بود و روزهای خوبی را سپری کرده‌ایم تا به این جا رسیده‌ایم و از همه نظر آماده یک بازی خوب با مس رفسنجان هستیم.

او عنوان کرد: بازیکنان ما چه درون زمین و چه روی نیمکت همه کنار هم هستند و به این باور رسیده‌اند که اگر بازی به ۱۲۰ دقیقه هم برسد می‌توانند گل نخورند و تیم ما ثابت کرده است روزی که گل نخورده، گل زده و برده است و عزمی پشت این تیم است که به این جا رسیده است. بازیکنان ما به جایگاه حریف و خودشان نگاه نمی‌کنند و به داشته‌های‌شان اعتماد دارند. بازیکنان ما همه با هم دفاع می‌کنند و همه کنار هم به هم کمک می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر درباره تفاوت بین این تیم و مس رفسنجان و این که برخلاف تیم خلیج فارس، حریف حامی مالی خوبی دارد، گفت: خیلی در مورد شرکت‌ها و پتروشیمی صحبت کردیم و دیگر اذیت شده‌ایم و به این دفکر می‌کنم که بازیکنان‌مان باید فردا مجددا یک برد خوب کسب کنند و آن را به مردم خوب و شریف بندر ماهشهر و استان خوزستان تقدیم کنیم. به حاشیه‌ها دامن نمی‌زنیم و تمرکز ما روی بازی فردا و برد آن است. به جرات می‌گویم عزم خود را جزم کرده‌ایم که بازی را ببریم و به تیم بزرگ و محترم مس رفسنجان نگاه نمی‌کنیم و به داشته‌ها و ساق بازیکنان خودمان فکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: از تمام مسئولان شهرستان و استان خوزستان که تمام توان خود را گذاشتند که بازی در ماهشهر برگزار شود اما نشد، تشکر می‌کنم.

سرمربی خلیج فارس ماهشهر: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 10 =