کد خبر : 321089
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
-

سرمربی تیم آلومنیوم اراک:

با یک بازی خوب توانستیم تیم نساجی را شکست دهیم

با یک بازی خوب توانستیم تیم نساجی را شکست دهیم

سرمربی تیم آلومنیوم اراک کنفرانس خبری بعد از پیروزی برابر نساجی مازندران خطاب به خبرنگاران، گفت: بعد از تعطیلات بلندمدت توانستیم با یک برنامه‌ریزی خوب تیم را آماده بازی مقابل تیم خوب نساجی کنیم و مقابل هواداران پرسورش پیروز شویم.

به گزارش عصرقائم، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در کنفرانس خبری بعد از پیروزی برابر نساجی مازندران خطاب به خبرنگاران، اظهار کرد: امروز بازی سختی داشتیم، بعد از تعطیلی بلندمدت بازی های رسمی که این بار بیشتر از گذشته بود و این تعطیلات به اندازه یک پیش فصل بود و با یک برنامه‌ریزی خوب، علی‌رغم اینکه کمبود بازیکن هم داشتیم توانستیم تیم را خوب آماده کنیم. امروز هم توانستیم با یک بازی هماهنگ و آگاهانه تیم خوب نساجی را کنترل کنیم.

وی افزود: می‌دانستیم با توجه به توانمندی بچه‌ها در لحظاتی صاحب موقعیت می‌شویم و از موقعیت‌مان به بهترین شکل استفاده کردیم، در ادامه با یک دفاع منطقی، منظم و خوب حریف را کنترل کنیم. جا دارد از زحمت تمام بچه‌ها تشکر کنیم. با دل و جان بعد از هفته‌ها بازی خوبی انجام دادند. از طرفداران دو تیم تشکر می‌کنم، امروز جو خوب و پرنشاطی بود.

سرمربی تیم آلومنیوم اراک به بازی خوب احسان قهاری بازیکن سابق نساجی در دو دیدار این فصل مقابل نساجی مازندران اشاره کرد و گفت: این بازیکن جوان را از سال‌ها پیش می‌شناختم. یک مصدومیت سنگین برایش پیش آمد و یک مدت دور بود. این بازیکن را به ما پیشنهاد دادند و سریع جذبش کردیم، در تیم ما رقابت است و هرکس شرایط بهتری داشته باشد بازی می‌کند. ما جوان‌های خیلی خوبی داریم. احسان هم بازیکن با شخصیتی است که در این دودیدار خوش درخشید و توانست به تیم سابق خود گل بزند.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا خوشحالی کادر وی در ورزشگاه حریف حرفه‌ای بوده است یا خیر، بیان کرد: من کادر را ندیدم چطوری خوشحالی کرد. جو خوبی در استادیوم بود. چون دو تیم در جام حذفی خیلی باهم رقابت داشتند از آن جهت می‌گویید، اگر مردم ناراحت شدند به نمایندگی بقیه عذرخواهی می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =