کد خبر : 299383
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
-

رسانه‌های عبری حماس را به آغاز یک طرح جاسوسی علیه مسئولان ارشد رژیم صهیونیستی متهم کردند

رسانه‌های عبری حماس را به آغاز یک طرح جاسوسی علیه مسئولان ارشد رژیم صهیونیستی متهم کردند

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مقامات امنیتی این رژیم متوجه شده‌اند جنبش حماس طرح جدیدی را با هدف جمع‌آوری اطلاعات از برخی از مسئولان ارشد این رژیم از طریق حساب‌های کاربری جعلی آغاز کرده است.

به گزارش عصرقائم، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از “Cybereason”، بزرگترین ‌شرکت مبارزه با هک در اراضی اشغالی گزارش داد، به تازگی یک طرح بزرگ جاسوسی از سوی جنبش حماس علیه ده‌ها تن از فرماندهان و افسران امنیتی اسرائیل و تیپ‌های نجات آغاز شده است.

این شبکه عبری‌زبان در ادامه اعلام کرد، این شرکت اسرائیلی در طول چند ماه گذشته متوجه فعالیت‌های گسترده یک گروه هکر وابسته به جنبش حماس موسوم به “APT-C-۲۳” شده که با استفاده از بدافزارهای جدید و پیشرفته‌ای سعی در جمع‌آوری اطلاعات از مسئولان عالی رتبه اسرائیلی دارند.

این شرکت درباره شیوه‌های جاسوسی از افراد مورد هدف این طرح اعلام کرد، حمله از طریق حساب‌های کاربری جعلی در فیسبوک انجام می‌شود و ظاهرا به نظر می‌رسد که این صفحات متعلق به دختران جوانی بوده و صفحات واقعی هستند اما در واقع اینچنین نیست.

این شرکت فاش کرد که نیروهای وابسته به حماس از این طریق موفق شده‌اند با برخی از افراد مورد هدف ارتباط برقرار کنند و در برخی موارد پیشرفته‌تر موفق شده‌اند ارتباط خود را از فیسبوک به واتساپ منتقل کنند.

شرکت یاد شده شیوه‌های حماس در این مرحله را یک جهش ویژه از سوی این جنبش دانست و اعلام کرد، برخلاف پروفایل‌های جعلی در گذشته که خیلی زود فاش می‌شدند، حساب‌های کاربری فعلی بسیار موثق بوده و این مساله نشان می‌دهد حماس در این رابطه تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده است.

رسانه‌های عبری حماس را به آغاز یک طرح جاسوسی علیه مسئولان ارشد رژیم صهیونیستی متهم کردند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − یک =