کد خبر : 299321
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
-

بازدید پلیس اماکن پایتخت از ۷۵۰۰ واحد صنفی در ماه رمضان

بازدید پلیس اماکن پایتخت از ۷۵۰۰ واحد صنفی در ماه رمضان

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از بازرسی حدود۷۵۰۰ واحد صنفی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو ، با اشاره به تداوم اجرای طرح بازرسی از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان اظهارکرد:‌ پیش از آغاز ماه مبارک رمضان تمهیدات و توصیه‌های لازم در مورد فعالیت صنوف و شرایط فعالیت آنان از طریق اتحادیه‌ها و صنوف به واحدهای صنفی ابلاغ شد و در ایام این ماه نیز گشت‌های پلیس برای بازرسی از صنوف افزایش پیدا کرد که این گشت‌ها به شکل محسوس و نامحسوس فعالیت کرده و با موارد تخلف برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد:‌در همین راستا نیز طی شبانه روز گذشته از دو هزار و ۲۵۰ واحدصنفی بازدید شده و شش واحد متخلف نیز که به تذکرات قبلی توجهی نکرده بودند، پلمب شدند. همچنین به متصدیان ۱۰۴۰ واحد صنفی در خصوص رعایت ضوابط و مقررات صنفی و نگه داشتن حرمت ماه مبارک رمضان، تذکر داده شد. از  متصدیان ۳۱ واحد صنفی به علت عدم رعایت موازین شرعی و شئونات اسلامی در این ماه تعهد گرفته شد که در صورت مشاهده تکرار تخلفات نسبت به پلمب آنها اقدام خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد:‌ در مجموع از ابتدای ماه مبارک رمضان  از هفت هزار و ۴۲۹ واحد صنفی بازدید شده است و این بازدیدها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مرادی در عین حال از همراهی اکثریت صنوف با پلیس و رعایت دستورالعمل‌ها قدردانی کرد و گفت:‌ عمده واحدهای صنفی همکاری خوبی با پلیس داشتند. از مردم نیز می‌خواهم که در صورت مواجهه با موارد تخلف از سوی صنوف موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازدید پلیس اماکن پایتخت از ۷۵۰۰ واحد صنفی در ماه رمضان

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − دوازده =