کد خبر : 298752
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
-

ورود مسی به دنیای رمزارزهای دیجیتال

ورود مسی به دنیای رمزارزهای دیجیتال

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن، قرارداد ۲۰ میلیون دلاری برای تبلیغ شرکت توکن هواداران سوسیوس (Socios) امضا کرده است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از کریپتو، یک منبع نزدیک به این قرارداد روز سه‌شنبه (۲۹ مارس) به رویترز گفت: لیونل مسی قراردادی به ارزش بیش از ۲۰ میلیون دلار برای تبلیغ شرکت دیجیتالی سوسیوس امضا کرده است.

مسی پس از تام بردی، مدافع باشگاه فوتبال آمریکایی ان‌اف‌ال (NFL) و لبران جیمز، ستاره ان‌بی‌ای (NBA) به جدیدترین شخصیت ورزشی جهانی تبدیل شده است که وارد دنیای رمزارز شد و این معامله بخشی از موج رو به رشد روابط بین شرکت‌های ارز دیجیتال و فوتبال است.

سوسیوس در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسی مهاجم پاری سن ژرمن و آرژانتین که در ماه آگوست با پرداخت ارز دیجیتال از بارسلونا نقل مکان کرد، در یک کمپین تبلیغاتی سوسیوس (Socios) در آستانه جام جهانی قطر که در ماه نوامبر آغاز می‌شود، شرکت خواهد کرد.

این منبع گفت که قرارداد «سفیر» برای مسی شامل پرداخت‌های رمزنگاری نمی‌شود و یک قرارداد سه ساله است.

سوسیوس برای بیش از ۱۳۰ سازمان ورزشی از جمله تعدادی از باشگاه های برتر فوتبال مانند پاری سن ژرمن، بارسلونا، یوونتوس و منچسترسیتی قراردادهایی از جمله ایجاد توکن امضا کرده است.

فن توکن‌ها یا توکن‌های هواداری نوعی ارز دیجیتال هستند که به دارندگان این امکان را می‌دهند تا به تصمیمات جزئی مربوط به باشگاه خود رأی دهند.

مسی در این بیانیه گفت: «هواداران شایستگی حمایتشان را دارند. آنان سزاوار فرصت‌هایی هستند تا بر تیم‌هایی که دوست دارند تاثیر بگذارند. سوسیوس وجود دارد تا تجربه طرفداران را بهبود بخشد و طرفداران را قادر سازد که بیشتر باشند».

این توکن‌ها به‌طور فزاینده‌ای توسط باشگاه‌ها به‌عنوان منبع درآمد جدید در نظر گرفته می‌شوند اما توسط برخی از گروه‌های هوادار مورد انتقاد قرار گرفته‌اند که معرفی آن‌ها را مشارکت سطحی می‌دانند که به هزینه‌های رو به رشد دنبال کردن تیم‌هایشان می‌افزاید. بردی سال گذشته سهامی نامشخص در پلتفرم مبادلات ارز دیجیتال اف‌تی‌ایکس تردینگ گرفت و سفیر این شرکت شد.

در ژانویه، جیمز شراکت چند ساله خود را با کریپتو (Crypto.com) اعلام کرد، شرکتی که اخیرا یک قرارداد حمایت مالی با فدراسیون جهانی فوتبال فیفا امضا کرده است.

ورود مسی به دنیای رمزارزهای دیجیتال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =