کد خبر : 317646
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۹:۵۰
-

مسی: چه ماه جنون آمیزی بود!

مسی: چه ماه جنون آمیزی بود!

فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین دلتنگ لحظات جام جهانی شده است که در نهایت با قهرمانی این تیم به پایان رسید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسپورت، یک ماه از قهرمانی تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ گذشت. مسی همچنان از خاطرات خود در جام جهانی به وجد آمده و از روزهای تکرار نشدنی خود می گوید.

او در پستی که منتشر کرد، نوشت: ماهی که گذشت از بهترین ماه‌ها در جهان بود. من همچنان اتفاقاتی که افتاد را باور نمی‌کنم. روزهای جنون آمیزی را تجربه کردم و در نهایت این جنون به بهترین شکل به پایان رسید و به آنچه می خواستیم دست پیدا کردیم. قهرمانی در جام جهانی باعث شد همه چیز به زیباترین شکل به پایان برسد. عجب جنونی را تجربه کردیم. چه خاطراتی رقم زدیم. واقعا دلتنگ آن لحظات هستم.

مسی در ادامه نوشت: دلتنگ لحظات در کنار هم، حضور در تمرین، بازی‌ها و شور و هیجان هواداران شده‌ام. چقدر زیبا بود که خانواده‌ام را می‌دیدم که لحظات فراموش نشدنی را تجربه می کردند. چقدر زیبا بود که به میدان می رفتیم و شادی وصف ناشدنی مردم را در ورزشگاه و در آرژانتین می دیدیم. سپاس برای خداوند که این سرنوشت را برای ما رقم زد. می دانستم که تو این افتخار را به من می دهی اما نمی توانستم آن را تخیل کنم. هرگز اینگونه جنونی از هواداران را در جشن قهرمانی تخیل نمی کردم. یک ماه از قهرمانی ما در جهان گذشت و عجب ماهی بود.

مسی: چه ماه جنون آمیزی بود!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − سه =