کد خبر : 298661
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
-

هیچ‌گونه افزایش قیمت کالا در ماه رمضان پذیرفتنی نیست

هیچ‌گونه افزایش قیمت کالا در ماه رمضان پذیرفتنی نیست

فرماندار نوشهر گفت: با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان هیچ گونه افزایش قیمت اقلام مصرفی مردم پذیرفتنی نیست

به گزارش عصرقائم، سعید یزدانی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نوشهر با محوریت برنامه ریزی برای تامین مایحتاج ماه رمضان و بررسی عملکرد این ستاد در ایام پایانی سال ۱۴۰۰ و شروع سال جدید با تبریک سال جدید و ابراز رضایت از توزیع کافی اقلام مصرفی مردم در این ایام بیان داشت: با تدابیری که توسط ستاد تنظیم بازار شهرستان نوشهر اندیشده شد، ما در ایام تعطیلات نوروز از نظر توزیع اقلام مصرفی با مشکلات خاصی روبرو نشده ایم.

وی بیان کرد: باید بر قیمت اقلام مصرفی مردم، اندکی بیشتر نظارت صورت بپذیرد و میطلبد تیم های بازرسی و گشت های نظارتی بیشتر بر بازار کنترل و با متخلفان و گران فروشان برخورد شدید قانونی نمایند.

فرماندار نوشهر ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان هیچ گونه افزایش قیمت اقلام مصرفی مردم پذیرفتنی نیست و بی شک تصمیم گیری و سیاستگذاری بخشی از مدیریت بازار است و صرفاً تصمیم‌گیری نمی‌تواند اهداف مورد نظر تنظیم بازار را محقق نماید.

یزدانی تصریح کرد: آنچه می‌تواند موجب ضمانت اجرایی تصمیمات شود، نظارت بر وضعیت بازار، قیمت ها و حضور فعال گشت های نظارتی است.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تامین اقلام مصرفی مورد استفاده مردم همچون مرغ، برنج، شکر، قند، گوشت، روغن و… در ایام ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته و در توزیع این اقلام در شهرستان نوشهر هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

هیچ‌گونه افزایش قیمت کالا در ماه رمضان پذیرفتنی نیست

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 9 =