کد خبر : 298000
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
-

پادشاه اردن به رام الله می‌رود

پادشاه اردن به رام الله می‌رود

شبکه عبری زبان “کان” گزارش داد که عبدالله دوم به زودی به رام الله سفر می‌کند که “این سفر وی تلاشی برای جلوگیری از تشدید تنش‌های احتمالی در ماه رمضان است”.

به گزارش عصرقائم، شبکه “کان” اعلام کرد که عبدالله دوم، پادشاه اردن طی این سفر با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله دیدار می‌کند.

پیشتر این شبکه اعلام کرده بود که نهاد امنیتی وابسته به رژیم صهیونیستی در وضعیت آماده باش در سایه برآوردها از وقوع تشدید تنش گسترده طی ماه رمضان است.

این شبکه تاکید کرد که مسئولان اسرائیلی در تلاش هستند که مانع از این تنش‌ها شوند و تصمیم گرفته‌اند چنین تدابیر از جمله اجازه به فلسطینی‌ها برای اقامه نماز در مسجد الاقصی طی ماه مبارک رمضان اتخاذ کنند.

شبکه کان گزارش داد که مسئولان اسرائیلی همچنین با ملاقات افرادی از غزه با اعضای خانواده اسیر شده‌شان در زندان‌های رژیم صهیونیستی موافقت خواهند کرد که این دیدارها فقط با اسیران جنبش فتح انجام خواهد شد و مجموعه‌ای از “تسهیلات بیشتر” نیز در نظر گرفته خواهد شد.

این شبکه از یک منبع امنیتی اسرائیلی نقل کرد: این روزها شرایط بسیار پیچیده است و ما برای رخدادهای بزرگ اطلاعاتی یا عملیاتی آماده می‌شویم اما تمام تلاش خود را برای تسهیل در حرکت کارگران فلسطینی از جمله تمدید ساعات فعالیت گذرگاه‌ها و تسهیل در حرکت آنها انجام خواهیم داد.

پادشاه اردن به رام الله می‌رود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − هشت =