کد خبر : 297880
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۱۰
-

ملی‌پوش هندبال ایران: با همدلی قزاقستان را شکست دادیم

ملی‌پوش هندبال ایران: با همدلی قزاقستان را شکست دادیم

ملی‌پوش هندبال نوجوان ایران گفت: بازی مقابل قزاقستان در جریان مسابقات قهرمانی آسیا دختران نوجوان به خاطر همدلی بازیکنان بود.

به گزارش عصرقائم، نگین رحمانی بعد از برد تاریخی تیم ملی هندبال دختران نوجوان مقابل قزاقستان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بازی خیلی حساسی بود، توانستیم با همدلی و یکپارچگی تیم قزاقستان را شکست دهیم. امیدوارم عیدی خوبی را به همه مردم ایران الخصوص خانواده هندبال هدیه کرده باشیم.

ملی‌پوش هندبال در ادامه گفت: این برای اولین بار بود که تیم زنان هندبال ایران قزاقستان را شکست می‌داد. بازی ما مقابل تیم هند و آخرین دیدار ما برابر سوریه است. امیدوارم که مقابل این دو تیم هم به برتری برسیم تا با کسب عنوان قهرمانی سهمیه جهانی ۲۰۲۲ را نیز کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی هندبال دختران نوجوان افزود: تقریبا یک سالی است که در اردو بودیم و ۱۴ اردو را پشت سر گذاشتیم. برای این مسابقات زحمت زیادی کشیدیم و خداراشکر توانستیم با دو برد مقابل قزاقستان و ازبکستان شروع خوبی در این مسابقات داشته باشیم. باید از کادر فنی که زحمت های زیادی برای ما کشیده است تشکر کنم.

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دختران نوجوان از ۲۷ اسفند تا ۵ فروردین به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است. تیم ملی ایران تاکنون مقابل ازبکستان با نتیجه ۴۴ بر ۳۵ و با حساب ۲۰ بر ۱۹ برابر قزاقستان به برتری رسیده‌ و باید فردا از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران مقابل هند به میدان برود.

ملی‌پوش هندبال ایران: با همدلی قزاقستان را شکست دادیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + هشت =