کد خبر : 317518
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
-

ملی‌پوش هندبال: در دور اصلی با تیم‌های بزرگی همگروه هستیم

ملی‌پوش هندبال: در دور اصلی با تیم‌های بزرگی همگروه هستیم

محمدرضا اورعی گفت: در دور اصلی مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان با تیم‌های بزرگی چون فرانسه، اسلوونی و لهستان همگروه هستیم.

به گزارش عصرقائم، محمدرضا اورعی در گفت و گو ، بعد از باخت مقابل اسپانیا گفت: بازی با اسپانیا برای ما تمام شد. بازی بزرگ و سنگین و برای ما جوانان درس بزرگی بود. از دو روز دیگر بازی مرحله اصلی با ۲۴ تیم شروع می‌شود. ما با تیم‌های بزرگی مثل فرانسه، اسلوونی و لهستان همگروه شده‌ایم. فرانسه قهرمان چند دوره جهان و المپیک است و عنوان‌های زیادی در سال‌های اخیر دارد. همچنین اسلوونی و لهستان میزبان نیز از جمله تیم‌های خوبی هستند که بازیکنان سطح یک دنیا را در اختیار دارند.

ملی‌پوش هندبال در مورد بازی‌های دور گروهی نیز گفت: ما سه بازی سخت در مرحله گروهی داشتیم. اسپانیا یکی از ابرقدرت‌های دنیا و مدعی عنوان قهرمانی است که در چند سال اخیر همیشه بین ۴ تیم صعود کننده به دور آخر بوده‌ است. بازیکنان بزرگی دارد که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند. ما مقابل آنها در نیمه اول خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم.

وی در مورد بازی مقابل مونته‌نگرو نیز گفت: مونته‌نگرو هم تیم بزرگ و پر مهره‌ای بود که بازیکنانش در سطح اول دنیا بازی می‌کنند و حرف برای گفتن دارند. مقابل آنها خیلی خوب ظاهر شدیم و تنها با ۳ اختلاف بازی را واگذار کردیم.

اورعی در خصوص بازی با شیلی افزود: فیلم بازی شیلی را دیده و آنالیز کرده بودیم‌. در دقایقی از بازی متاسفانه به خاطر اشتباهات فردی و بی تجربگی از شیلی هم عقب ماندیم اما در سه دقیقه آخر سه گل را جبران و در ۱۰ ثانیه آخر با یک اختلاف پیروز شدیم و از گروه صعود کنیم.

بازیکن بغل راست تیم ملی هندبال مردان گفت: بازی با تیم‌های بزرگ برای آینده هندبال ایران و بازیکنان جوان خوب است. تیم ملی که راهی این مسابقات شده است ۸ یا ۹ بازیکن زیر ۲۵ سال دارد و در دوره‌های بعدی این بازیکنان هم هستند و این تجارب خیلی تاثیرگذار خواهد بود. به هر حال نباید ما دل خود را به این مسابقات جهانی خوش کنیم. باید تا تورنمنت‌ بعدی که انتخابی المپیک است در دو تورنمنت دیگر شرکت کنیم و با بازیکنان بزرگ دنیا تنه به تنه شویم.

وی گفت: خداراشکر که توانستیم در این مسابقات با وجود همگروهی با تیم‌های بزرگ به دور بعدی صعود کنیم. این صعود که برای اولین بار اتفاق افتاده افتخار بزرگی است که این افتخار را به جامعه هندبال تبریک می‌گویم. امیدوارم با حمایت‌های وزارت ورزش و فدراسیون هندبال این افتخارات ادامه دار باشد و به همین‌ها ختم نشود تا در سال‌های آینده در سطح آسیا عنوان‌های بهتر کسب کنیم و در دنیا هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

ملی‌پوش هندبال: در دور اصلی با تیم‌های بزرگی همگروه هستیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =