کد خبر : 297518
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
-

سالانه ۳۰۰ هزار دانش آموز از آموزش‌های هلال احمر استفاده می‌کنند

سالانه ۳۰۰ هزار دانش آموز از آموزش‌های هلال احمر استفاده می‌کنند

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این‌که طرح ملی دادرس ۸ هزار مدرسه را پوشش می‌دهد، افزود: سالانه حدود ۳۰۰ هزار دانش‌آموز از آموزش‌های هلال احمر در طرح ملی دادرس استفاده می‌کنند.

 به گزارش عصرقائم، صادق ستاری‌فرد در بازدید از مانور طرح ملی دادرس گفت: برای تربیت تمام ساحتی موضوع مهارت‌های جسمی و زندگی دانش‌آموز باید پیگیری شود افزایش توانمندی دانش‌آموزان و مهارت‌های جسمی-حرکتی آنان یک ضرورت جدی به اقتضای شرایط کشور خواهد بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این‌که ایجاد ارتباط هدفمند با نهادهایی مانند سازمان هلال‌احمر یک نیاز جدی است، تصریح کرد: امیدواریم یک برنامه عملیاتی مشخص برای مواجهه منطقی دانش‌آموزان با حوادث داشته باشیم.

وی به برگزاری مانورهایی مانند مانور طرح ملی دادرس، به عنوان شبکه یادگیری دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: در کلاس‌های درس، آموزش‌های رسمی و در مانورها مکمل درس به دانش آموزان ارائه می‌شود. دانش در کلاس درس دنبال می‌شود برای اینکه دانش به نگرش و نگرش به رفتار دانش آموز تبدیل شود به برگزاری این گونه مانورها نیاز داریم.

ستاری‌فرد بیان کرد: دادرس یک برنامه و نیاز است که باید فراگیر شود. برگزاری این‌گونه مانورها در مدرسه و در خارج از مدرسه می‌تواند به غنی‌سازی آموزه‌های تربیتی دانش‌آموزان کمک کند. فعالیت‌های مکمل با تلفیق کلاس درس می‌تواند دانش آموز را تربیت کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این‌که طرح ملی دادرس ۸هزار مدرسه را پوشش می‌دهد، افزود: سالانه حدود ۳۰۰هزار دانش‌آموز از آموزش‌های هلال احمر در طرح ملی دادرس استفاده می‌کنند.

سالانه ۳۰۰ هزار دانش آموز از آموزش‌های هلال احمر استفاده می‌کنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو − یک =