کد خبر : 297405
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
-

دفاع مقدس فناوری فکری از نوع دلی و عقیدتی داشت

دفاع مقدس فناوری فکری از نوع دلی و عقیدتی داشت

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت:دفاع مقدس دارای فناوری فکری از نوع دلی و عقیدتی بوده و جنس آن عاشورایی و کربلایی است.

به گزارش عصرقائم، مراسم افتتاحیه بازه دوم اعزام خادمین شهدا راهیان نور جنوب کشور به یادمان‌های دفاع مقدس همزمان با ایام ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با حضور ۹۵۰ نفر از خادمین شهید در پادگان شهید حبیب اللهی یادمان بیت المقدس با حضور سردار ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در این مراسم، خادمین شهدا از استان‌های مختلف در پادگان شهید حبیب‌اللهی دور هم جمع شدند و پس از مراسم افتتاحیه به یادمان‌های دفاع مقدس جنوب کشور اعزام و تا تاریخ ۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به زائرین شهدا خدمت خواهند کرد.

سردار سید یوسف مولایی، جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در ابتدای این مراسم خطاب به خادمین شهدا به سخنرانی پرداختند و در بخشی از این مراسم بیان کرد: در دنیا جنگ‌ها پس از اتمام آن متوقف می‌شوند و به موزه‌ها می‌پیوندند. نهایتاً یک یادمان برای آن برگزار می‌کنند، چرا که این جنگ‌ها با فناوری مادی رقم خورده، اما دفاع مقدس دارای فناوری فکری از نوع دلی و عقیدتی بوده و جنس آن عاشورایی و کربلایی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از آموزه‌های دفاع مقدس مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود، مقاومتی که الگوی آن از دوران دفاع مقدس توسط شهید حاج قاسم سلیمانی پایه گذاری شد و ادامه یافت.

دفاع مقدس فناوری فکری از نوع دلی و عقیدتی داشت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =