کد خبر : 297208
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
-

شهرداران ایده‌های خلاقانه را برای رویداد ساری ۲۰۲۲ اعلام کنند

شهرداران ایده‌های خلاقانه را برای رویداد ساری ۲۰۲۲ اعلام کنند

فرماندار چالوس گفت: مسئولین گردشگری باید شهرهای خلاق را شناسایی و از ظرفیت و ایده های آنان استفاده کنند و اگر دنبال بیشترین دستاورد از این رویداد هستیم شهرداران باید سهم خود را از ساری ۲۰۲۲مشخص کنند.

به گزارش عصرقائم، نشست هم اندیشی و هماهنگی رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ پایتخت گردشگری کشورهای اکو در شهرستان چالوس با حضور فرمانداران نوشهر و چالوس ، معاون گردشگری استان، رئیس شورای اسلامی شهر چالوس، شهردار نوشهر، جمعی از رؤسا و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان های غرب مازندران، یحیایی مشاور ارشد فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین دانشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به منظور معرفی ظرفیت ها و توانمندی های متعدد غرب مازندران به کشورهای منطقه و عرصه بین الملی، به میزبانی دانشکده میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری چالوس برگزار شد.

فرماندار شهرستان چالوس گفت: مسئله ما در گردشگری استان ظرفیت و داشته ها نیست،مسئله اراده و مدیریت است.

علی قاسمی افزود: با توجه به این رویداد مهم در مازندران باید دنبال یک بسته نو و متفاوت باشیم و در گردشگری استان باید با همت مسئولین استانی، شهرستانی و مشارکت دانشگاه ها حرف تازه و همچنین گفتمان سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: غرب استان به عنوان قطب گردشگری مازندران است و امروز مشکل ظرفیت و داشته ها نیست بلکه اراده و مدیریت است و با توجه به این اتفاق مهم در استان؛ باید بخش های خصوصی، تشکل های گردشگری و مردم نهاد را پای کار بیاوریم و بخش دولتی باید ریل گذاری و سیاست گذاری کند.

قاسمی ادامه داد : مسئولین گردشگری باید شهرهای خلاق را شناسایی و از ظرفیت و ایده های آنان استفاده کنند و اگر دنبال بیشترین دستاورد از این رویداد هستیم شهرداران باید سهم خود را از ساری ۲۰۲۲مشخص کنند تا شاهد یک اتفاق خوبی در استان باشیم.

شهرداران ایده‌های خلاقانه را برای رویداد ساری ۲۰۲۲ اعلام کنند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 7 =