کد خبر : 297100
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
-

سالن ۵ هزار نفره جویبار بهار سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود

سالن ۵ هزار نفره جویبار بهار سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از سالن نیمه کاره ۵ هزار نفر جویبار با اعلام اینکه ۷۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ اختصاص می‌یابد، گفت: سالن ۵ هزار نفره جویبار بهار سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.

به گزارش عصرقائم، حمید سجادی در بازدید از خانه کشتی حسن یزدانی در جویبار اظهار کرد: با وجوداستعداد‌های کشتی درجویبارو علاقه مازندرانی‌ها به کشتی باید در این خانه کشتی صد‌ها کشتی گیر شبیه حسن یزدانی پرورش یابد.

وی با اشاره به استعدادهای فراوان کشتی در جویبار گفت: صدها حسن یزدانی در خانه‌های کشتی باید پرورش داده شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های وزارت ورزش برای حمایت از قهرمانان ورزشی اظهار داشت: در این راستا برنامه ریزی جدی صورت گرفته است.

نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در بازدید از سالن نیمه کاره ۵ هزار نفر جویبار با اعلام اینکه ۷۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ اختصاص می‌یابد، گفت: با پی گیری های وزارت ورزش قرار بود این سالن ورزشی قبل از المپیک به بهره برداری برسد ولی درنهایت سعی خواهیم کرد در بهار سال ۱۴۰۲ افتتاح شود.

سجادی افزود :۷۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه در محاسبات در نظر گرفته شده است، ولی هزینه مازاد نیز برای اتمام این پروژه اختصاص خواهد یافت.

سالن چندمنظوره ورزشی حسن یزدانی در مساحت ۱۰ هکتار در جویبار در دست ساخت است که فاز اول آن ماه قبل افتتاح شده است.

وزیر ورزش همچنین در منزل شهید حسن فقیهی شهید شاخص ورزشکار کشور در جویبار حضور یافت و یادبود کتاب زندگینامه این شهید را امضا کرد.

سجادی پیش از بازدید از خانه کشتی حسن یزدانی با حضور درمنزل شهید فقیهی، شهید شاخص ورزش کشور در جویبار ورونمایی از کتاب زندگی نامه شهید، با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از قهرمانان ورزشی جدی است، بر بهره گیری از آرمان‌های شهدا تاکید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در جویبارساخت خانه کشتی حسن یزدانی با نام سالن کشتی حضرت علی (ع) ۲۸ بهمن در منطقه لپو صحرا جویبار آغاز شد.

برای ساخت و تکمیل این مجموعه که ۱۰ هکتار مساحت دارد حدود ۲.۵ میلیارد تومان از محل آورده حسن یزدانی و تسهیلات بانکی هزینه شده است و قرار است در مراحل بعدی سالن تیراندازی، اسب سواری، استخر ورزشی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان طی دو سال بهره برداری شود.

سالن ۵ هزار نفره جویبار بهار سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود/حضور وزیر ورزش در منزل شهید شاخص ورزشکار کشور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + ده =