کد خبر : 296921
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
-

جاهدی: به دنبال ارتقاء رکورد و کسب مدال طلا در قهرمانی آسیا تایلند هستم

جاهدی: به دنبال ارتقاء رکورد و کسب مدال طلا در قهرمانی آسیا تایلند هستم

عضو تیم ملی پاراقایقرانی گفت: تمام تلاشم بر این است که رکورد خود را از ۵۸ ثانیه که در بازیهای پارالمپیک به ثبت رساندم، ارتقاء دهم و عملکرد بهتری در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند داشته باشم.

به گزارش عصرقائم، اسلام جاهدی در گفت‌وگو ، درباره زمان اعزامش به مسابقات قهرمانی آسیا تایلند، اظهار کرد: مسابقات پاراقایقرانی قهرمانی آسیا فروردین سال آینده برگزار می‌شود که برای شرکت در این مسابقات، اواخر اسفند عازم تایلند خواهم شد. در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارم و در آخرین رکوردگیری با وجود سردی آب موفق شدم رکورد ۵۸ ثانیه را که در پارالمپیک زده بودم، دوباره به ثبت برسانم.

وی گفت: تمام تلاشم بر این است که در تایلند با تمرینات خوبی که بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو داشتم، رکوردی بهتر از ۵۸ ثانیه را در پاراکانو به ثبت برسانم و ضمن کسب مدال طلا، رکوردشکنی نیز داشته باشم.

عضو تیم ملی پاراکانو در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر امکانات و تجهیزات برای اعزام به قهرمانی آسیا با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: مشکل خاصی ندارم و فدراسیون قایقرانی تمام امکانات لازم از جمله بدنساز، روانشناس و… را برای قایقرانان فراهم کرده و شرایط راضی کننده است.

جاهدی با بیان این که با حضور کادر فنی جدید تحول بزرگی در پاراکانو ایجاد شده است، تصریح کرد: با حضور مربی برزیلی و کادر فنی جوان شاهد تحولات چشمگیری در پاراکانو بودیم که قطعا در تایلند نتایج این تحولات را خواهیم داد.

وی در پایان گفت: برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا، هر روز ۴ وعده تمرینات بدنسازی و آبی صبح و بعدازظهر در دریاچه آزادی دارم که این تمرینات تا ۲۸ اسفند ادامه خواهد داشت. تمام تلاشم این است که در تایلند حضور موفقی داشته باشم و سپس خود را برای بازیهای پاراآسیایی چین آماده کنم.

جاهدی: به دنبال ارتقاء رکورد و کسب مدال طلا در قهرمانی آسیا تایلند هستم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =