کد خبر : 296758
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۵۰
-

کناره‌گیری جوکوویچ از دو تورنمنت دیگر

کناره‌گیری جوکوویچ از دو تورنمنت دیگر

نواک جوکوویچ از مسابقات ایندین ولز و میامی به دلیل وضعیت واکسیناسیون خود انصراف داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسکای اسپورت، نواک جوکوویچ مرد شماره ۱ سابق جهان که واکسینه نشده است در اوایل سال جاری قبل از مسابقات آزاد استرالیا از این کشور اخراج شد. او در دبی به رقابت های تنیس بازگشت اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ژیری وزلی باخت. اکنون در ادامه نواک جوکوویچ از مسابقات ایندین ولز و میامی به دلیل وضعیت واکسیناسیون کرونای خود انصراف داد.

مسئولان برگزار کننده رقابتها اعلام کردند نواک جوکوویچ از مسابقات آزاد در ایندیان ولز انصراف داده است چرا که به دلیل محدودیت های کووید نمی تواند در مسابقات آتی ایالات متحده شرکت کند. مرد شماره دو جهان که همچنین در شبکه های اجتماعی تایید کرد که نمی تواند در مسابقات آزاد میامی شرکت کند، هنوز واکسینه نشده است و بنابراین اجازه ورود به ایالات متحده را ندارد.

نواک جوکوویچ گفت: “می دانستم که با توجه به شرایط ورود به ایالات متحده، بعید است بتوانم به آنجا سفر کنم اما از آنجایی که مقررات بین المللی کرونا همیشه در حال اصلاح است، می‌خواستم منتظر بمانم و ببینم آیا چیزی تغییر می کند یا خیر. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا تأئید کرد که مقررات تغییر نمی کند و این بدان معناست که من در ایالات متحده بازی نخواهم کرد.”

برنده ۲۰ گرند اسلم در اوایل سال جاری پیش از برگزاری مسابقات گرند اسلم ملبورن از استرالیا اخراج شد، زیرا ویزای وی دو بار پس از ورودش به این کشور با معافیت پزشکی لغو شد. او از آن زمان اعلام کرده است که به دلیل امتناع از واکسینه شدن، مشکلی برای نرفتن به رقابتها ندارد.

کناره گیری او به این معنی است که گریگور دیمیتروف جای جوکوویچ را در قرعه کشی خواهد گرفت. آخرین حضور جوکوویچ در زمین، شکست او مقابل یری وسلی از چک در مرحله یک چهارم نهایی در دبی بود که منجر به از دست رفتن جایگاه نخست او در رده بندی شد.

کناره‌گیری جوکوویچ از دو تورنمنت دیگر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =