کد خبر : 296762
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۰
-

محرومیت ستاره سابق اوکراین به دلیل سکوت درباره جنگ

محرومیت ستاره سابق اوکراین به دلیل سکوت درباره جنگ

فدراسیون فوتبال اوکراین ستاره سابق خود را به دلیل سکوت درباره جنگ تهدید کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از استار، آناتولی تیموشچوک بازیکن سابق بایرن، در حال حاضر دستیار مربی زنیت سن پترزبورگ قهرمان روسیه است. از آنجایی که او هنوز در مورد جنگ ولادیمیر پوتین علیه اوکراین اظهار نظر نکرده است، اتحادیه فوتبال اوکراین تهدید کرده است که مجوز مربیگری و افتخارات او را پس می‌گیرد.

فدراسیون فوتبال اوکراین اعلام کرد در زمانی که باشگاه‌ها و نهادهای زیادی بیانیه‌هایی را منتشر می‌کنند و اقداماتی را برای حمایت از اوکراین انجام می‌دهند، تیموشچوک سکوت کرده و به کار خود برای باشگاه کشور متجاوز ادامه می‌دهد. این مربی ۴۲ ساله در حال حاضر دستیار مربی زنیت سن پترزبورگ قهرمان روسیه است.

در همین راستا فدراسیون فوتبال اوکراین خواستار حذف کاپیتان سابق از تاریخچه فوتبال اوکراین شد. تیموشچوک با ۱۴۴ بازی با پیراهن آبی و زرد رکورددار بازی ملی در این کشور است. تمامی عناوین او در مسابقات اوکراین نیز باید باطل شوند. تیموشچوک که اهل لوتسک در غرب اوکراین است، مدت زیادی برای باشگاه شهر دونتسک یعنی شاختار بازی کرده بود و در سال ۲۰۰۹ به مدت چهار سال به مونیخ نقل مکان کرد. او از سال ۲۰۱۷ به عنوان کمک مربی زنیت فعالیت می‌کند.

این فوتبالیست از زمان شروع جنگ هیچ صحبتی نکرده است.

محرومیت ستاره سابق اوکراین به دلیل سکوت درباره جنگ

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 16 =