کد خبر : 296340
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
-

واکنش مهدی مهدوی به پیروزی شهداب در نیمه‌نهایی والیبال

واکنش مهدی مهدوی به پیروزی شهداب در نیمه‌نهایی والیبال

کاپیتان تیم شهاب یزد پس از پیروزی در نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال گفت: سیرجان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و برنامه‌های کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا کردیم.

به گزارش عصرقائم، تیم والیبال مقاومت شهداب یزد در اولین دیدار نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به پیروزی رسید.

مهدی مهدوی، کاپیتان تیم شهداب در مورد این مسابقه گفت: بازی حساس اما یک طرفه‌ای بود. نیمه نهایی حساسیت‌های خود را دارد. سیرجان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و برنامه‌های کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا کردیم. بازیکنان هم انگیزه داشتن و خوب کار کردند. ما باتجربه‌تر از سیرجان بودیم. امیدوارم بازی بعد هم با همین انگیزه می‌آییم تا به فینال برسیم.

او در مورد شانس شهداب برای قهرمانی گفت: الان فقط به پیروزی در بازی بعد فکر می‌کنیم.

مجتبی قلی‌زاده: سیرجان همیشگی نبودیم

مجتبی قلی‌زاده، بازیکن تیم سیرجان هم در مورد شکست مقابل شهداب گفت: نتوانستیم برنامه‌های مان را به خوبی اجرا کنیم. بازیکنان هم کمی خسته بودند چون از تیرماه تمرین می‌کنیم و به جام باشگاه‌های جهان هم رفتیم. تعییراتی هم در تیم داشتیم.  خوشبختانه تا این مرحله بالا آمدیم اما امروز سیرجان همیشگی نبودیم. برای بازی بعد باید برنامه‌ریزی کنیم  تمرین و استراحت خوبی داشته باشیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پیروز شویم.

واکنش مهدی مهدوی به پیروزی شهداب در نیمه‌نهایی والیبال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + چهار =