کد خبر : 296173
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
-

مياندورود به‌ قطب بزرگ اقتصادی تبديل شود

مياندورود به‌ قطب بزرگ اقتصادی تبديل شود

مراسم تکريم و معارفه فرماندار مياندورود با حضور استاندار مازندران، نمايندگان مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، معاونان استاندار، مسئولان و مديران شهرستان مياندورود در دانشکده منابع طبيعي بادله برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، مراسم تکريم و معارفه فرماندار مياندورود شب گذشته با حضور استاندار مازندران، نمايندگان مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، معاونان استاندار، مسئولان و مديران شهرستان مياندورود در دانشکده منابع طبيعي بادله برگزار شد.

سيدمحمود حسيني‌پور استاندار مازندران در اين مراسم با بيان اينکه در اين فرصتي که به ما داده شد وظيفه داريم که کار کنيم، اظهار کرد: بنا داريم بيشتر از اينکه حرف بزنيم عمل کنيم.

حسيني‌پور افزود: همجواري مياندورود با مرکز استان يک امتياز بسيار خوبي است که شهرستان‌هاي ديگر ندارند و وجود فرودگاه در اين شهرستان نيز از ويژگي‌ هاي خوب اين شهرستان است و با توجه به برنامه‌هايي که ما براي فرودگاه داريم اميدواريم مياندورود به‌عنوان قطب بزرگ اقتصادي تبديل شود.

منصورعلي زارعي نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم با بيان اينکه ۱۱ سال از شهرستان شدن مياندورود مي‌گذرد و مردم انتظار تحول اساسي دارند، اظهار کرد:مردم در بعضي حوزه‌ها رضايت ندارند و در گام دوم انقلاب بايد تحول ايجاد کنيم.

زارعي با تاکيد بر اينکه اعتماد اجتماعي ضربه خورده است و بايد برگردد، بيان کرد: اين دولت و مجلس بنا دارند که تحول اساسي ايجاد کنند، تغيير و تحول جز در رشد و تحول در اقتصاد و معيشت مردم اتفاق نمي‌افتد.

علي بابايي کارنامي ديگر نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم با بيان اينکه ريشه تفاهمي که امروز در ساري شکل گرفته نشات گرفته از کاري است که با آقاي زارعي در دولت وقت انجام داديم، افزود: بر سر سفره انقلاب جز به خدمت به چيزي فکر نکنيد، نه سياست زدگي، منيت‌ها که در کشور کم نيست و حرکت‌هاي سياسي که بعضي مسئولان انجام مي‌دهند و مي‌خواهند آدم‌هاي خود را بر سر کار بياورند.

بابايي تصريح کرد: اين نظام نيامد کدخدايي را رايج کند که بعضي‌ها بيايند بگويند من کدخدا هستم کما اينکه بعضي‌ها مي‌خواستند کدخداهاي خارجي را در اين کشور رواج دهند.

وي خاطرنشان کرد: مجلس همسوي دولت سيزدهم است اما اگر نقد داشته باشيم آن را اعلام مي‌کنيم با اين نقد نمي‌خواهيم جلوي کار دولت را بگيريم همانطور که با دولت گذشته اين کار را انجام مي‌داديم.

علي طالبي فرماندار مياندورود نيز گفت: برنامه ما در پنج محور مدارا و مهرباني با مردم، اميد آفريني و اعتمادسازي، عدالت محوري و فسادستيزي، استقرار ادارت و دستگاه‌ها در شهرستان و راه اندازي ستاد تحول و شکوفايي و جذب سرمايه گذاري در شهرستان است که با استفاده از همه ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي موجود در شهرستان تلاش خواهيم کرد آنها را تحقق بخشيم.

طالبي با بيان اينکه وظيفه داريم به تکريم و اميدآفريني، اظهار کرد: مردم با اميد به دولت رئيسي راي دادند به همين دليل همه بايد تلاش کنيم در اين شرايط سخت اميد را در جامعه زنده کنيم.

وي افزود: بعد از ۱۱ سال از تشکيل شهرستان بعضي از ادارت هنوز به صورت نمايندگي در حال فعاليت هستند يکي از برنامه‌هاي ما تلاش براي استقرار کامل آنها است.

طالبي بيان کرد: تمام طرح‌ها برنامه‌ها و پروژه‌ها در حوزه اشتغال، سرمايه گذاري، گردشگري و کشاورزي بايد در ستاد تحول و شکوفايي و جذب سرمايه گذار مطرح و موانع بررسي و با استفاده از ظرفيت نمايندگان و مسئولان استاني و شهرستاني آن‌ها را برطرف کنيم.

فرماندار مياندورود در پايان گفت: با توجه به اينکه در حال نزديک شدن به سال جديد هستيم و نياز به آمادگي براي استقبال از مسافران و ارائه خدمات داريم جلسه ستاد تسهيلات سفر صبح جمعه در فرمانداري برگزار مي‌شود.

مياندورود به‌ قطب بزرگ اقتصادی تبديل شود/بيشتر از اينکه حرف بزنيم عمل کنيم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =