کد خبر : 296109
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

جانسون به دنبال “فشار حداکثری” علیه پوتین

جانسون به دنبال “فشار حداکثری” علیه پوتین

سخنگوی دفتر نخست وزیر انگلیس امروز (چهارشنبه) اعلام کرد بوریس جانسون و ولودیمیر زلنسکی توافق کردند که تحریم‌ها برای اعمال “فشار حداکثری” علیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در روزهای آینده باید بیشتر شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری رویترز، این مقام انگلیسی گفت: بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در یک تماس تلفنی به ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین گفت که انگلیس امروز اعضای مجمع عمومی سازمان ملل متحد را گرد هم می‌آورد تا از “محکومیت شدید روسیه” در نشست عصر امروز سازمان ملل در نیویورک اطمینان حاصل کند.

این سخنگوی دفتر نخست‌وزیری افزود: بوریس جانسون با ابراز انزجار علیه حملات در اوکراین گفت انگلیس هر آنچه ممکن باشد برای حمایت از مردم اوکراین و مقاومت آنها انجام می‌دهد. ولودیمیر زلنسکی هم از نخست‌وزیر بابت حمایت و رهبری انگلیس در تضمین رسیدن کمک دفاعی به اوکراین قدردانی کرد و گفت عقب راندن نیروهای روسی حیاتی است.

سخنگوی بوریس جانسون گفت: این رهبران درباره لزوم تشدید تحریم‌ها برای اعمال فشار حداکثری بر رئیس جمهور پوتین طی روزهای آینده توافق کردند. نخست‌وزیر گفت که فکر و ذکر خودش و مردم انگلیس با مردم اوکراین است.

جانسون به دنبال "فشار حداکثری" علیه پوتین
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − شانزده =