کد خبر : 318404
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
-

سپاه مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی

سپاه مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی

جمعی از مردم و مسئولان مازندران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مظهر قدرت و عزت کشور و یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام دانستند و اقدام اخیر پارلمان اروپا در تحریم و تضعیف آن را ادامه دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی بیان کردند.

به گزارش عصرقائم، کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مملو از سوابق مبارزه با گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک داعش است و در این مسیر شهدای والامقامی همچون شهید سردار سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر را در این راه تقدیم کرده‌ اما کینه‌ورزی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در شکلی جدید و در قالب جنگ ترکیبی و روانی نمایان شده است و پارلمان اروپا که خود مدعی مبارزه با تروریسم است، علیه نهادی ضدتروریستی از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر اقدام کرده است.

در این خصوص جمعی از مردم، مسئولان و نخبگان علمی و فرهنگی از اقشار مختلف در گفتگو با خبرنگار ما با تبیین نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و خدمت به مردم، اقدام اخیر را توطئه‌ای جدید ذکر و آن را محکوم کردند.

محمد علیجانی از معلمان ساروی گفت: ملت‌های مسلمان و ستمدیده منطقه و آزادگان جهان در سال‌های اخیر به خوبی شاهد اقدامات جدی و تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم بوده‌اند و بر نقش ایران در سرکوب تروریسم در منطقه واقف هستند.

وی اظهار کرد: بدون تردید پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و ریاکارانه گروه‌های تروریستی ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

فاطمه حسینی دیگر شهروند آملی نیز با محکومیت این اقدام غیرقانونی گفت: توصیه می‌کنیم به جای کوبیدن بر طبل جنگ و خشونت با هجمه به پاسداران شجاع و غیور ایران به واقعیت‌های انکار ناپذیر انقلاب اسلامی تمکین کرده و دست از خصومت و کینه‌توزی علیه ملت ایران بکشید.

رضا قاسمی دیگر شهروند نکایی نیز گفت: همه دنیا به خوبی به نقش سپاه پاسداران در سطح دنیا به خصوص در مبارزه با داعش و همچنین خدماتی که این نیروی مومن، مخلص و فداکار به ملت ایران در بخش‌های مختلف در ۴۳ سال گذشته انجام داده واقف هستند و اقدام اخیر پارلمان اروپا ناشی از شکست آنها در مواجه با انقلاب اسلامی است .

حسینعلی محمدی از شهروندان بابلسری گفت: تحریم و تضعیف نهادهای انقلابی و سپاه به دلیل اقتدار ایران است و دشمنان چون در اهداف گذشته خود علیه ایران در زمینه‌های مختلف دچار شکست شده اند به توطئه جدید و جنگ روانی و تبلیغاتی متوسل شدند که قطعا در این زمینه هم متحمل شکست می‌شوند.

اقدام شجاعانه این مجموعه پر خیر و برکت در شکست جنگ ترکیبی تمام عیار اخیر و ده‌ها تصمیمات محیر العقول این نهاد مقدس از دیگر برکات وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که دشمنان قطعا چشم دیدن عظمت این نیروی مردمی مخلص را ندارند

یک کارشناس مسائل سیاسی در خصوص اقدام اخیر کشورهای اروپایی عله سپاه گفت: تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسداران را محکوم می‌کنیم و باید آحاد جامعه همواره با درایت و بصیرت توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم را رصد و با هوشیاری در برابر آنها مقابله کنند.

علی جهانی در واکنش به اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا در تصویب درج نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی افزود: پارلمان اروپا بداند که با اینگونه مصوبات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امنیت و آرامش کشور دست نخواهد کشید و یقینا ملت بزرگ ایران همیشه پشتیبان نیروهای نظامی خصوصا سپاه پاسداران خواهند بود.

وی تصریح کرد: مطمئنا ملت بصیر ایران زیر بار اینگونه زورگویی‌ها نخواهند رفت و قطعا مسئولین نظام پاسخ قاطعی به آنها خواهند داد.

استاد حوزه و دانشگاه نیز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از متن توده‌های مردم و میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است و این شجره طیبه همواره در طول بیش از چهار دهه با نقشه‌های شوم استکبار جهانی مقابله کرده است.

حجت‌الاسلام جعفر احمدی افزود: ترورهای کور منافقین در دهه اول انقلاب ، مقابله با جنگ جهانی تمام عیار صدام علیه ایران ،خنثی سازی کودتاهای پی‌در پی سال‌های اول انقلاب، ناکام گذاشتن دشمن در فتنه‌های متعدد و برچیدن بساط حکومت داعش در کل کشورهای اسلامی بلکه در کل جهان از برکات حضور سپاه می‌باشد.

وی اظهار کرد: اقدام شجاعانه این مجموعه پر خیر و برکت در شکست جنگ ترکیبی تمام عیار اخیر و ده‌ها اقدام دیگر این نهاد مقدس از دیگر برکات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که دشمنان قطعا چشم دیدن عظمت این نیروی مردمی مخلص را ندارند.

این مسئول بیان کرد: دستاوردهای سپاه باعث خشم مستکبرین عالم از جمله اتحادیه اروپا شده است و در یک کلام باید سخن بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) را یادآور شد که فرمود اگر سپاه نبود، کشور نبود.

احمدی گفت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی ملت ایران با راه اندازی جنگ روانی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال جبران شکست ها و سرپوش گذاشتن بر ناکامی های خود هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جنگ روانی و رسانه‌ای حربه جدید دشمنان علیه نظام و نهادهای مردمی و انقلابی همانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، افزود: در یکسال اخیر دشمنان در صحنه های مختلف و در آشوب و اغتشاش دچار شکست های سنگین شدند ولی در مقابل آن با وجود توطئه‌های مختلف، انقلاب اسلامی به پیشرفت خود با قدرت ادامه داد.

وی اظهار کرد: هجمه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط اتحادیه اروپا وجاهت قانونی ندارد و اینگونه اقدامات در ۴۳ سال گذشته توسط دشمنان علیه نظام اسلامی وجود داشته است و این حرکت بزدلانه توسط اتحادیه اروپا در ادامه توطئه و اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی است و قطعا استکبار جهانی همانند گذشته به اهداف خود نمی رسد.

یکی از مدرسان دانشگاه استان نیز گفت: تحریم و تهدیدها علیه کشور ما و نهادها و ارگان‌ها توسط دشمنان موضوع جدیدی نیست و در ۴۰ سال گذشته وجود داشته و هر وقت دشمن علیه ایران و مردم ما دچار شکست می‌شود، به طرح موضوع جدیدی می‌پردازد.

مهدی قربانی اظهار کرد: تحریم و تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اقدام و فعالیت آن بر همه مردم و نسل جوان روشن است در ادامه جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن است و باید مردم و مسئولان در کنار هم با همدلی از همه دستاوردهای انقلاب دفاع کنند.

وی اظهار کرد: اگر همه در کنار هم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نظام و کشور تلاش کنیم، قطعا دشمنان در جنگ تمام عیار ترکیبی همانند گذشته دچار شکست می‌شوند و انقلاب اسلامی به رغم تحریم‌ها به راه خود با قوت و قدرت ادامه می‌دهد.

سپاه مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی/کینه‌ورزی دشمنان نظام در جنگ ترکیبی نمایان شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − سیزده =