کد خبر : 295998
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
-

احداث یادمان شهدای گمنام از اولویت‌‌‌های فرهنگی در سیمرغ است

احداث یادمان شهدای گمنام از اولویت‌‌‌های فرهنگی در سیمرغ است

فرماندار سیمرغ گفت: احداث یادمان شهدای گمنام از اولویت‌‌‌های فرهنگی در سیمرغ است

به گزارش عصرقائم، محمدحسین ذکریایی در آیین جشن گلریزان ساخت یادمان ۲ شهید گمنام پارک شهر کیاکلا با بیان اینکه شهدای گمنام مهمانان ویژه حضرت زهرا علیه السلام هستند، اظهار کرد: با توجه به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران، بی‌شک شهیدان عزیز حاضر و ناظر بر عملکرد همه ما هستند، از این رو همگان باید تلاش کنیم تا ادامه دهنده واقعی راه پرافتخار این عزیزان باشیم.

وی افزود: مسئولان باید تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا را از اولویت‌های کاری خود بدانند، زیرا با تقدیم فرزندان خود در راه اسلام و صبر بر دوری آنها وظیفه خود را نسبت به نظام و انقلاب انجام داده‌اند.

فرماندار شهرستان سیمرغ شهدا را انسان‌های كامل، سند افتخار، پايه گذار امنيت و عزت امروز كشور دانست و تاکید کرد: براستی که شهیدان عزیز مالکان حقیقی این مرز و بوم هستند و وجودشان مایه حیات جامعه و عظمت کشور است.

این مسئول در ادامه با اشاره به تاکیدات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم  زندگی روزمره خود، به فراموشی سپرده شوند»، گفت: ساخت یادمان شهدای گمنام به عنوان اولویت فرهنگی این شهرستان است چراکه این بارگاه، خاکریز اول جبهه فرهنگی ماست و همه باید تلاش کنیم تا هر چه سریعتر فرایند احداث این زیارتگاه و میعادگاه عاشقان به اتمام برسد.

ذکریایی باقدردانی از همه دست اندرکاران ساخت یادمان شهدای گمنام گفت: اینجا باید برای نسل جدید انقلاب، همچون کلاس درس، محل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تزریق تفکرِ کار بسیجی با دست خالی، فتح سنگر به سنگر، خاکریز به خاکریز تا فراهم آوردن ظهور حضرت ولیعصر(عج) باشد.

فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان تاکید کرد: امروز هر کسی در کشور مسئولیتی دارد به شهدا بدهکار است و باید در محضر این عزیزان پاسخگوی عملکرد خود باشد.

احداث یادمان شهدای گمنام از اولویت‌‌‌های فرهنگی در سیمرغ است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =