کد خبر : 289349
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
-

حسینی: چوب بی دقتی‌مان را خوردیم

حسینی: چوب بی دقتی‌مان را خوردیم

سرمربی پیکان گفت: تیم ما این همه کار کرده و زحمت کشیده و دنبال یک فوتبال سالم است اما با اشتباه داوری این‌گونه ضربه می‌خورد.

به گزارش عصرقائم، مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: ما می‌دانستیم با یک تیم پر مهره و حرفه ای بازی داریم. هر دو تیم بازی را خوب شروع کردند اما آن‌ها توانستند از ضربه ایستگاهی استفاده کنند. ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما استفاده نکردیم.

او ادامه داد: چوب بی دقتی‌مان را خوردیم و می‌توانستیم برنده باشیم. این بازی برای ما خانگی نبود و اولین بازی بود که این زمین را از نزدیک دیدیم. جای سوال دارد داور در دو صحنه هند که شبیه هم است یکی را می‌گیرد و یکی را نمی‌گیرد. ما هر دو صحنه را آنالیز کردیم و دیدیم کاملاً این دو صحنه شبیه هم بود. فرقش چیست؟ تیم ما این همه کار کرده و زحمت کشیده و دنبال یک فوتبال سالم است اما این‌گونه ضربه می‌خورد.

حسینی ادامه داد: هفته پیش هم از داوری ضربه خوردیم. داور فقط ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت در حالی که چند بازیکن حریف بارها روی زمین افتادند و این یک بازی ضد فوتبال است. داوران باید شجاعت داشته باشند حداقل زمان را در نظر داشته باشد. این برای تیمی که سالم کار می کند درست نیست و از کمیته داوران می‌خواهم در این خصوص فکری کند یا حتی کلاس‌های توجیهی برگزار کنند.

حسینی: چوب بی دقتی‌مان را خوردیم/ پیکان دنبال فوتبال سالم است اما ضربه می‌خورد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 9 =