کد خبر : 246948
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۸:۲۰
-

تارتار: فکر می‌کردم بازی را از دست دهیم

تارتار: فکر می‌کردم بازی را از دست دهیم

به گزارش قائم آنلاین، مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا در نشست خبری اظهار کرد: بازی به شکلی بود که پیش از اخراج بازیکن‌مان بازی را تحت کنترل داشتیم و بعد از گلی که به ثمر رساندیم نیز می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. برای نیم ساعت آخر بازی برنامه داشتیم

به گزارش قائم آنلاین، مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا در نشست خبری اظهار کرد: بازی به شکلی بود که پیش از اخراج بازیکن‌مان بازی را تحت کنترل داشتیم و بعد از گلی که به ثمر رساندیم نیز می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. برای نیم ساعت آخر بازی برنامه داشتیم و با اخراج بازیکن تیم‌ برنامه‌مان به هم ریخت و بعد از این اخراج سایپا خیلی سریع به گل رسید و کارمان به مراتب سخت‌تر شد. من حتی فکر می‌کردم بازی را از دست دهیم اما خوشبختانه بچه‌های‌مان خیلی خوب کار کردند.

او ادامه داد: موقعیت‌هایی تیم حریف داشت که کاملاً طیبیعی بود چرا که ما ده نفره بودیم و تیم حریف هم روحیه زیادی داشتند اما تیم ما در خط دفاعی خوب عمل کرد و توانستیم با تک امتیاز بازی را تمام کنیم. این نتیجه شاید برای ما خوب نباشد اما باتوجه به اتفاقات درون بازی تک امتیاز برای ما بد نبود. وقتی آن‌ها گل مساوی را زدند و تیم ما هم ده نفره بود طبیعی بود که آن‌ها بازی را در دست بگیرند.

سرمربی پیکان با بیان این‌که تقسیم امتیازات برای هر دو تیم بد نبود، گفت: من هم جای ابراهیم صادقی بودم دوست داشتم بازی را پیروز شوم و انصافا آن‌ها هم به ما فشار زیادی وارد کردند اما تیم ما هم خوب دفاع کرد. همین که کمرکش جدول هستیم و خودمان را توانستیم نگه داریم خوب است و این جایگاه برای ما مناسب است.

او درباره استفاده از تعداد زیادی از بازیکنان جوان در ترکیب اصلی تیمش گفت: ما در یک شغل پر استرس هر سال داریم حرص و جوش می‌خوریم اما جوانان خیلی زیادی را در چند فصل به فوتبال معرفی کردیم و امسال هم هدف‌مان همین است و کار کردن با جوانان را دوست دارم و خداراشکر می‌کنم که جوانان تیم از آکادمی دارند رشد می‌کنند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. اگر اشتباهی هم داشته باشند پای ما بنویسید چرا که ما مربی‌ها کارمان همین است و باید ایرادها را به گردن بگیریم و هر کسی هم نگیرد اشتباه است و باید این اشتباهات را اصلاح کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =