کد خبر : 268948
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
-

آغاز جلسه علنی

آغاز جلسه علنی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون اصل نودم (۹۰) قانون اساسی در خصوص بررسی طرز کار دستگاه های مرتبط درخصوص واردات و توزیع محصولات تراریخته را بررسی می کنند.

به گزارش عصرقائم، جلسه علنی امروز( پنج شنبه ) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف و پس از یک ساعت و نیم نشست غیرعلنی آغاز شد.

قالیباف رییس مجلس در توضیح نشست غیر علنی گفت: جلسه امروز مجلس از ساعت ۸:۱۵ شروع شد ، در این نشست عملکرد یک سال گذشته مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، بررسی طرح اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران، لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین‌المللی راه‌آهن، اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و گزارش کمیسیون اصل نودم (۹۰) قانون اساسی در خصوص بررسی طرز کار دستگاه های مرتبط درخصوص واردات و توزیع محصولات تراریخته در دستور کار است.

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران از دیگر موارد کاری امروز مجلس شورای اسلامی است.

نمایندگان مجلس در آغاز دومین سال فعالیت دوره یازدهم، از ساعت ۱۰:۳۰ به صورت ویدیو کنفرانس با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =