کد خبر : 179785
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
-

تعیین راهکار ارائه قیر رایگان در نشست فردای کمیسیون عمران

تعیین راهکار ارائه قیر رایگان در نشست فردای کمیسیون عمران

به گزارش قائم آنلاین، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این نشست طرح اصلاح بند (ه) تبصره (۱) قانون بودجه سال ۹۸ برای تأمین قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت. وی افزود: مقرر شد که صبح فردا (دوشنبه) جلسه ویژه‌ای

به گزارش قائم آنلاین، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این نشست طرح اصلاح بند (ه) تبصره (۱) قانون بودجه سال ۹۸ برای تأمین قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مقرر شد که صبح فردا (دوشنبه) جلسه ویژه‌ای برای بررسی نهایی طرح مذکور برگزار شده و در این نشست راهکار نهایی برای ارائه قیر رایگان در ماه‌های باقی مانده سال به دستگاه‌های اجرایی تعیین شود تا پس از آن، این طرح برای بررسی در نشست نوبت عصر دوشنبه به هیأت رئیسه ارسال شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در نشست امروز برخی از محورهای لایحه مشارکت عمومی-خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

بدری اظهار داشت: موضوع فعالیت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در پروژه‌های نیمه تمام مورد رسیدگی قرار گرفت؛ و چون تنها ۳ ماده از لایحه مذکور باقی مانده است احتمالا در نشست‌های آتی این لایحه تصویب شده و برای بررسی به هیأت رئیسه ارسال خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 6 =