کد خبر : 268607
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
-

جاخوش کردن سکه در کانال ۱۰ میلیون تومانی

جاخوش کردن سکه در کانال ۱۰ میلیون تومانی

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران از ثبات قیمت سکه در کانال ۱۰ میلیون تومانی طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: حباب سکه تمام بهار آزادی با کاهش به نزدیکی صفر، یک رکورد تاریخی را طی سالیان اخیر به ثبت رسانده است.

به گزارش عصرقائم، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین تغییرات بازار طلا و سکه طی روزهای اخیر، گفت: قیمت‌ها طی روزهای اخیر با توجه به اخبار ضدونقیض واصله از مذاکرات، کمی روند رو به بالا را در پیش گرفته است.

وی افزود: پیش‌بینی‌ها حکایت از توقف این روند با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات دارد و به نظر می‌رسد هر چه به ایام انتخابات نزدیک‌تر شویم، شیب نزولی قیمت‌ها هم تندتر شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر مثقال طلا در محدوده ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در حال حرکت است.

این فعال صنفی بازار طلا و سکه، ادامه داد: هر گرم طلا نیز در بازار امروز یک میلیون و ۴۰ هزار تومان در معاملات، ارزشگذاری شد.

نصیری بیان کرد: ربع سکه خود را به یک قدمی کانال ۴ میلیونی رسانده است و در بازار امروز، ۳ میلیون و ۹۰۰ تومان قیمت گذاری شد.

وی اعلام کرد:  سکه در بازار امروز ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و نیم سکه نیز ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، با اشاره به اینکه فعلا سکه خود را در کانال ۱۰ میلیون تومانی نگه داشته است؛ تصریح کرد: حباب سکه تمام بهار آزادی طی این روزها با کاهش به نزدیکی صفر، یک رکورد تاریخی را به ثبت رسانده است، زیرا این اتفاق برای اولین بار در چندین سال اخیر رقم خورده است.

نصیری متذکر شد: هر چند بازار کمی تکان خورده است اما به دلیل احتمال ریزش قیمت‌ها با توجه به مثبت شدن مذاکرات، غالب خریداران دست نگاه داشته‌اند.

وی یادآور شد: در بازار سرمایه باید صبور بود و اگر کسی در این بازار صبور نباشد؛ مطمئنا بازنده است و مردم عادی از آنجا که کل سرمایه‌شان را غالبا در بازار سکه و طلا سرمایه گذاری کرده‌اند، مطمئنا در زمان ریزش قیمت‌ها صبور نخواهند بود و برای جلوگیری از زیان بیشتر، جهت فروش به سمت بازار سرازیر می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + شانزده =