کد خبر : 234328
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
-

تازه‌ترین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه

تازه‌ترین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو ، در خصوص تازه‌ترین قیمت‌های سکه و طلا در نخستین روز از هفته کاری جدید، می‌گوید: قیمت‌ها در روز پنج‌شنبه هفته قبل یک روند صعودی را طی کرد که در پی افزایش قیمت دلار، رخ داده بود. وی افزود: با ورود دلار به کانال ۳۲ هزار تومانی،

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو ، در خصوص تازه‌ترین قیمت‌های سکه و طلا در نخستین روز از هفته کاری جدید، می‌گوید: قیمت‌ها در روز پنج‌شنبه هفته قبل یک روند صعودی را طی کرد که در پی افزایش قیمت دلار، رخ داده بود.

وی افزود: با ورود دلار به کانال ۳۲ هزار تومانی، طلا هم کمی خود را بالا کشید اما طی چند روز تعطیلات، اتفاقات به طوری رقم خورد که قیمت‌ها مجددا تقریبا به سر جای قبلی، باز گشت.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: هر مثقال طلا طی روز جاری به ۶ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان و هر گرم نیز به یک میلیون و ۴۸۱ هزار تومان رسید.

این فعال صنفی پر سابقه در بازار مازندران، قیمت امروز سکه را ۱۶ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت امروز نیم سکه ۹ میلیون تومان و ربع نیز ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

نصیری در خصوص قیمت دلار عنوان کرد: قیمت دلار که طی روزهای اخیر به ۳۲ هزار و ۶۲۰ نیز رسیده بود، طی روز جاری و در حال حاضر به ۳۲ هزار و ۱۵۰ تومان رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اکنون زمان مناسبی برای فروش طلاهای خانگی است یا خیر، اعلام کرد: این موضوع بستگی به شرایطی دارد که پیش بیاید و الآن باید مردم و فروشندگان طلای خانگی، ریسک کنند؛ چرا که ممکن است به یکباره شاهد ریزش قیمت در بازار شویم و افزایش تقاضا برای فروش را شاهد باشیم اما در حال حاضر تقاضا برای فروش کم است و قیمت‌ها نیز مطلوب است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، در پاسخ به این سوال که اگر کسی قصد فروش سکه و یا نیم سکه داشته باشد، با چه قیمتی از او خریداری می‌شود؛ گفت: حداکثر ریزش قیمت از مزنه بازار بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان زیر قیمت روز است و با توجه به وجود تقاضای فراوان برای خرید سکه، به راحتی در بازار به فروش می‌رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 11 =