کد خبر : 246904
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
-

تولیدات بومی تخم‌مرغ کفاف تقاضای بازار را نمی‌دهد

تولیدات بومی تخم‌مرغ کفاف تقاضای بازار را نمی‌دهد

به گزارش قائم آنلاین، کامران هاشمی در گفت‌وگو ، در خصوص قیمت امروز مرغ در بازار مازندران گفت: هر کیلو مرغ در بازار امروز با قیمت ۲۳ هزار و حداکثر ۲۴ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد و نرخ در بازار مرغ، رو به کاهش است. وی افزود: با توزیع مطلوب نهاده‌های دامی، قیمت مرغ

به گزارش قائم آنلاین، کامران هاشمی در گفت‌وگو ، در خصوص قیمت امروز مرغ در بازار مازندران گفت: هر کیلو مرغ در بازار امروز با قیمت ۲۳ هزار و حداکثر ۲۴ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد و نرخ در بازار مرغ، رو به کاهش است.

وی افزود: با توزیع مطلوب نهاده‌های دامی، قیمت مرغ به ثبات رسیده است و حتی از قیمت تنظیم بازار نیز پایین‌تر آمده است.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، درباره گرانی این روزهای تخم مرغ و قیمت نامتعارف آن در بازار استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی در بازارهای استان بین ۳۷ و حداکثر تا ۳۹ هزار تومان است.

هاشمی ادامه داد: تعداد واحدهای مرغ تخمگذار در استان بسیار پایین است و تولیدات بومی کفاف تقاضای بازار را نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: هر ساله به دلیل تولیدات کم و افزایش تقاضا، تامین تخم مرغ در استان به یک معضل تبدیل می‌شود و قیمت‌ها دستخوش نوسانات رو به بالا می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، گفت: هر ساله در نیمه دوم سال،  تخم مرغ مورد نیاز مازندران از استان‌های همجوار تامین می‌شود و کمبود تولید هر ساله در این فصل از سال، بازار را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

هاشمی یادآور شد: در مرکز استان، کاهش تولید تخم مرغ بسیار به چشم می‌آید و تعداد واحدهای مرغ تخمگذار در مرکز استان همانند سراسر استان بسیار اندک شمار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − چهارده =