کد خبر : 185030
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
-

افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار

افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار

به گزارش قائم آنلاین، کامران هاشمی در گفت‌وگو ، از افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار استان طی هفته‌های اخیر خبر داد. وی افزود: طی روز جاری، هر کیلو مرغ با نرخ ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان به دست واحدهای صنفی رسید و قیمت توزیع آن در بازار حداکثر کیلویی ۱۳ هزار و

به گزارش قائم آنلاین، کامران هاشمی در گفت‌وگو ، از افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار استان طی هفته‌های اخیر خبر داد.

وی افزود: طی روز جاری، هر کیلو مرغ با نرخ ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان به دست واحدهای صنفی رسید و قیمت توزیع آن در بازار حداکثر کیلویی ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران با بیان اینکه البته برخی از واحدهای صنفی نیز با دریافت حداقل سود، مرغ‌هایی با نرخی کمتر از نرخ مصوب ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومانی هم توزیع می‌کنند؛ خاطرنشان کرد: افزایش قیمت جوجه و همچنین جوجه ریزی کم از سوی مرغداران موجب افزایش قیمت مرغ در بازار شده است.

هاشمی در ادامه از افزایش دو هزار تومانی هر شانه تخم مرغ در بازار استان خبر داد و گفت: قیمت هر شانه تخم‌مرغ در بازار تقریبا ۱۶ الی ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

گفتنی است طی اظهارات یکی از مرغداران مرکز استان، قیمت جوجه یکروزه طی هفته‌های اخیر از دو هزار و ۳۰۰ تومان به دو هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت کنجاله ذرت نیز از کیلویی یک‌هزار و ۶۰۰ تومان به یک‌هزار و ۹۵۰ تومان رسیده است که موجب ایجاد تنش قیمتی در بازار و در نهایت افزایش قیمت مرغ و همچنین تخم مرغ شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 12 =