کد خبر : 239367
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
-

توزیع بیش از ۷۶۰ تن روغن خوراکی در مازندران

توزیع بیش از ۷۶۰ تن روغن خوراکی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت تامین روغن خوراکی مورد نیاز مردم در مازندران اظهار کرد: ما در حال توزیع روغن در شهرهای مختلف استان هستیم. وی افزود: طی چند روز اخیر، بیش از ۷۶۰ تن روغن در سطح استان توزیع کردیم و قاعدتا این رقم باید مصرف

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت تامین روغن خوراکی مورد نیاز مردم در مازندران اظهار کرد: ما در حال توزیع روغن در شهرهای مختلف استان هستیم.

وی افزود: طی چند روز اخیر، بیش از ۷۶۰ تن روغن در سطح استان توزیع کردیم و قاعدتا این رقم باید مصرف ۱۰ روز استان باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: با وجود این میزان توزیع اما کمی کمبود هم داریم اما حدود ۱۲۰۰ تن روغن خوراکی ما سهمیه داریم که آرام آرام روانه بازار می‌کنیم.

قوانلو ادامه داد: البته یک مقداری از روغن‌های تولیدی واحدهای صنعتی مازندران نیز در راه است و این مقدار به بازار برسد، مشکلات به حداقل می‌رسد؛ هرچند که ما هم در حال تزریق روغن به بازار هستیم.

وی عنوان کرد: به آن شکل، کمبود روغن خوراکی در استان نداریم اما کمی ناهماهنگی وجود دارد که این موضوع به این بر می‌گردد که تا این روغن‌ها به کارخانجات حمل شود و سپس تصفیه شود و بازار برسد، کمی با چالش مواجه هستیم و رفته رفته اوضاع بهبود می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پاسخ به گلایه‌مندی قنادان استان از کمبود روغن پخت شیرنی گفت: از آن‌جا که روغن مصرفی قنادی‌ها یک روغن خاص است که رسیدن آن نیز به استان همراه با تاخیر است؛ کمی کمبود وجود دارد.

قوانلو متذکر شد: در حال حاضر ۳۰۰ تن روغن برای قنادان و ۵۰۰ تن برای بخش صنعت در نظر گرفتیم که در حال توزیع آن در سطح استان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − چهار =