کد خبر : 282067
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
-

قابل توجه تولیدکنندگان

قابل توجه تولیدکنندگان

رئیس اداره طرح‌ها و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران با اشاره به اینکه در نیمه اول امسال بیش از ۶۵ درصد مصوبات گارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در حوزه امور بانکی بوده، درباره جزئیات نحوه اعلام و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان از سوی این کارگروه توضیخاتی ارائه داد.

به گزارش عصرقائم، رضا سعیدی در گفت‌وگو ، با اشاره به برگزاری ۱۳۳ جلسه گارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در نیمه اول امسال در استان تهران، گفت: این جلسات در قالب کمیته‌های کارشناسی و تخصصی برگزار شده و مصوبات آن از سوی دبیرخانه پیگیری می‌شود.

به گفته وی در شش ماهه نخست امسال ۴۳۵ مصوبه صادر شده که ۲۳۹ فقره آن اجرایی و الباقی مصوبات در دست اقدام از سوی دستگاه‌های متولی است. همچنین از کل مصوبات، ۲۸۶ مورد درحوزه امور بانکی بوده است.

رئیس اداره طرح‌ها و سرمایه گذاری سازمان صمت استان تهران در ادامه خاطرنشان کرد که متقاضیان می‌توانند درخواست خود را در سامانه ستاد تسهیل ثبت کنند تا پس از بررسی اولیه مشکلات در قالب جلسات کارشناسی با حضور مدیران عامل شرکت‌ها و نمایندگان دستگاه‌های مربوطه و اعضای کارگروه، مصوبات جلسه پس از تصویب در جلسه اصلی کارگروه به دستگاههای مربوطه ابلاغ شود.

به گفته وی متقاضیان باید با ثبت درخواست خود از طریق سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به آدرس tashil.stsm.ir برای اعلام مشکلات خود اقدام کنند.

قابل توجه تولیدکنندگان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 9 =