کد خبر : 239069
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
-

همراهی نسبی اصناف در روز اول اجرای طرح جدید محدودیت‌ها

همراهی نسبی اصناف در روز اول اجرای طرح جدید محدودیت‌ها

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو ، در خصوص میزان همراهی و تمکین اصناف در اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی در استان مازندران اظهار کرد: دیروز روز اول اجرای این طرح بود و ما به نسبت، راضی بودیم. وی افزود: به جز یکی- دو شهرستان در مابقی شهرستان‌ها شاهد همراهی نسبی اصناف با

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو ، در خصوص میزان همراهی و تمکین اصناف در اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی در استان مازندران اظهار کرد: دیروز روز اول اجرای این طرح بود و ما به نسبت، راضی بودیم.

وی افزود: به جز یکی- دو شهرستان در مابقی شهرستان‌ها شاهد همراهی نسبی اصناف با محدودیت‌های کرونایی جدید در مازندران بودیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: طی روز جاری هم در حال برنامه‌ریزی برای افزایش میزان این همراهی در میان صنوف هستیم و در این راستا، خود اتحادیه‌های صنفی را پای کار آورده‌ایم.

قوانلو ادامه داد: مسئولان اتحادیه‌های صنفی همراه با گروه‌های بازرسی سازمان صمت که از ساعت ۱۷ برای تذکر به سطح شهر می‌روند، حضور دارند و اینگونه مشارکت کسبه نیز در تعطیلی واحدهای کسبی پس از ساعت ۱۸ بالاتر خواهد رفت.

وی بیان کرد: دیروز که روز اول اجرای این طرح بود، بیشتر تذکر دادیم و اعمال جریمه نکردیم و طبیعتا در طول روز اگر واحد صنفی که پروتکل‌ها را رعایت نکند، جریمه و حتی پلمب خواهد شد و تقریبا روزانه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها در استان پلمب می‌شود؛ اما برای عدم تمکین تعطیلی واحدهای کسبی از ساعت ۱۸ به بعد، دیروز که روز اول بود بیشتر تذکر دادیم.

رئیس سازمان صمت مازندران تصریح کرد: در برنامه داریم تا برای امروز و فردا و پس فردا، علاوه بر تذکر، واحدهای صنفی متخلف را به قوه قضاییه معرفی کنیم و اگر افرادی باشند که رعایت این قضایا را نکنند و واحدهای صنفی غیر مشمول، اقدام به فعالیت کسبی پس از ساعت اعلام شده داشته باشند و مقاومت کنند، حتما از طریق دادستانی وارد می‌شویم و به عنوان تخلف قضایی، معرفی می‌شوند.

قوانلو تاکید کرد: ساعت ۱۸ مصوبه ستاد کرونا است و ما حق نداریم یک دقیقه هم کم و زیاد کنیم و در تمامی استان‌ها این ساعت تعطیلی مشترک است و هیچ استانی حق تغییر این ساعت را ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 14 =