کد خبر : 239231
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
-

بیشترین مشکل تغییر قیمت‌هاست نه کمبود کالا

بیشترین مشکل تغییر قیمت‌هاست نه کمبود کالا

به گزارش قائم آنلاین، محمد ابراهیمی در گفتگو ، با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ الی ۴۰ درصد افزایش قیمت ها داشتیم، اظهار کرد: بیشترین مشکل تغییر قیمت هاست، نه احتکار، نداشتن مواد اولیه عرضه در دو سه هفته اخیر باعث کم شدن برخی مواد مورد نیاز چون روغن، پوشک و روغن موتور در

به گزارش قائم آنلاین، محمد ابراهیمی در گفتگو ، با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ الی ۴۰ درصد افزایش قیمت ها داشتیم، اظهار کرد: بیشترین مشکل تغییر قیمت هاست، نه احتکار، نداشتن مواد اولیه عرضه در دو سه هفته اخیر باعث کم شدن برخی مواد مورد نیاز چون روغن، پوشک و روغن موتور در بازار شده بود.

وی از توزیع بیش از ۱۰۰ تن روغن در هفته گذشته در بازار خبر داد و اظهار کرد: چند بار گزارش احتکار داشتیم، ولی احتکاری انجام نشده بود امکان اینکه چند مغازه ، در نهایت چند بسته نگهداری کنند بیشتر نبوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل تصریح کرد: افزایش نرخ ارز بیشترین عامل برای کمبود و گران شدن مواد اولیه خارجی است که باعث افزایش قیمت و کم شدن عرضه در بازار شده است، بعنوان مثال  شهریور ماه فروشگاهی ای ۳۰ هزار پوشک بچه دریافت کرده است ه این تعداد در مهر ماه  به ۲ هزار پوشک بچه رسید.

وی با بیان اینکه مشکل روغن هنوز کامل حل نشده اما در حال افزایش توزیع هستیم، عنوان کرد: شرکت آملی ۲۰۰ تن روغن خام تولید می کند به بیشتر به ای شهستان ختصاص می دهد و شرکت استان حدود ۶۰ تن روغن به آمل اختصاص داد که در هفته گذشته در هفته گذشته توزیع شد.

ابراهیمی از ۲۷ هزار صنف در آمل گفت: همزمان با ایام کرونا بازدید مشترک کارگروه کرونا در خصوص رعایت پرتکل ها در طول روز انجام می شود، که تماما موظف به رعایت پرتکل ها هستند و در صورت عدم رعایت در ابتدا تذکر و در مرحله دوم پلمب می شوند.

وی ادامه داد: در هفته گذشته در بازرسی ها بیش از ۴۱۰ بازدید انجام شد که بیش از ۴۰ مورد پرونده تخلف تشکیل شده است که ۱۱ مورد نانوایی بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل در پایان خاطرنشان کرد: ۳۵۰ واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی آمل فعال است و کمتر از یک سوم واحدها در این شهرک غیرفعال هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 13 =