کد خبر : 238866
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
-

توزیع بیش از ۳۰ تن روغن خوراکی در بابلسر

توزیع بیش از ۳۰ تن روغن خوراکی در بابلسر

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغری در گفت‌وگو ، از حجم بالای توزیع روغن در بابلسر خبر داد و اظهارکرد: چند روز گذشته بالای ۳۰ تن روغن در سطح شهرستان توزیع شده است. وی بر لزوم قانع بودن مردم به حق خودشان تاکید کرد و گفت: اگر شهروندان به میزان نیاز خود اقدام به خرید

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغری در گفت‌وگو ، از حجم بالای توزیع روغن در بابلسر خبر داد و اظهارکرد: چند روز گذشته بالای ۳۰ تن روغن در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی بر لزوم قانع بودن مردم به حق خودشان تاکید کرد و گفت: اگر شهروندان به میزان نیاز خود اقدام به خرید کنند دیگر با مشکلاتی اعم از کمبود مواجه نخواهیم شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر با اشاره به اینکه فروشگاه‌ها را ملزم کردیم تا از فروش بیش از اندازه خودداری کنند یادآورشد: برخی با خرید بیش از اندازه موجب خالی شدن فروشگاه‌ها می‌شوند که البته جای نگرانی نیست چون این فروشگاه‌ها دوباره شارژ می‌شوند.

اصغری با درخواست از رسانه‌ها برای آگاهی بخشی به مردم و جلوگیری از تقاضای بی‌رویه خاطرنشان کرد: هیچ کمبود روغن در بابلسر وجود ندارد و اگر همه به میزان واقعی تقاضا داشته باشند این مشکلات به وجود نمی‌آید.

وی تصریح کرد: برخی‌ها به این فکر می‌کنند که شاید روغن امروز باشد و فردا نباشد که این امر نادرستی است چراکه شرکت‌های مختلفی درحال توزیع برای خرده‌فروش‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند.

وی تاکید کرد: شهروندان باید عدالت و انصاف را مدنظر داشته باشند تا شاهد هیچ مشکلی نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 4 =