کد خبر : 222309
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۴
-

وزارت خارجه مکلف به پیگیری تعرض جنگنده‌های آمریکاست

وزارت خارجه مکلف به پیگیری تعرض جنگنده‌های آمریکاست

به گزارش قائم آنلاین، علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو ، با اشاره به ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایرانی، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل نشان دادند که حرکت سخیفانه و ظالمانه خودشان را در همه حرکت‌ها دنبال می‌کنند. وی بیان کرد: این حرکت از اساس محکوم است هم به لحاظ پروتکل‌های بین‌المللی و

به گزارش قائم آنلاین، علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو ، با اشاره به ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایرانی، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل نشان دادند که حرکت سخیفانه و ظالمانه خودشان را در همه حرکت‌ها دنبال می‌کنند.

وی بیان کرد: این حرکت از اساس محکوم است هم به لحاظ پروتکل‌های بین‌المللی و هم براساس مقابله نامه‌های بین‌المللی و هم براساس نوع حاکمیت و گرایشی که تمام کشورها حق استقلال و حق زندگی دارند محکوم است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه این مسائل به هزار دلیل اثبات می‎‌کند که آمریکا و اسرائیل غاصب هستند آنهم در سرزمینی که متعلق به آنها نیست و در خطوطی که براساس پروتکل‌های بین‌المللی ترسیم شده بود با جنگنده‌های نظامی ایجاد مزاحمت می‌کنند محکوم است.

بابایی تصریح کرد: این حق برای جمهوری اسلامی باقی است که از طریق مجاری بین‌المللی حق ایران را پیگیری کنند و از وزارت امور خارجه که در چنین مواردی بسیار بی‌حال و ضعیف عمل کرده می‌خواهیم در تراز جمهوری اسلامی حق ایران را پیگیری کنند و قاطعانه به آمریکا و اسرائیل غاصب درسی بدهند که ایران از حقوق شهروندی خود و حقوق بین‌المللی خود کوتاه نمی‌آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − سیزده =