کد خبر : 212367
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
-

نگران ذخیره مواد غذایی و کالا نیستیم

نگران ذخیره مواد غذایی و کالا نیستیم

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو ، اظهار کرد: واحدهای خبازی سراسر استان بر اساس زمان فعالیت روزانه خود و در ساعات کاری مشخص شده فعال بوده و هیچ واحدی تعطیل نخواهد شد. وی ادامه داد: در پی برخی شایعه‌ها مبنی بر تعطیلی واحدهای خبازی به خاطر شیوع ویروس کرونا ضمن تکذیب این

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو ، اظهار کرد: واحدهای خبازی سراسر استان بر اساس زمان فعالیت روزانه خود و در ساعات کاری مشخص شده فعال بوده و هیچ واحدی تعطیل نخواهد شد.

وی ادامه داد: در پی برخی شایعه‌ها مبنی بر تعطیلی واحدهای خبازی به خاطر شیوع ویروس کرونا ضمن تکذیب این مطلب، از مردم و شهروندان مازندران استدعا داریم که به هیچ عنوان به شایعات توجه نکرده و اخبار حوزه بازار را از مبادی رسمی (صدا و سیما) و سایت این سازمان پیگیری کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه علیرغم تعطیلی بازار در برخی روزهای هفته جاری؛ همان‌طور که مردم  شاهد بودند و به کرات هم اعلام کردیم واحد های صنفی تامین کننده مایحتاج عمومی از قبیل نانوایی‌ها، قصابی‌ها، میوه فروشی‌ها، مرغ فروشی‌ها، خواروبار و لبنیات و خدمات ضروری؛ در این مدت به ارائه خدمات به شهروندان  پرداخته و این خدمت در ایام پیش رو نیز تداوم خواهد یافت.

قوانلو با اشاره به اینکه وضعیت کالایی و ذخیره مواد غذایی در انبارهای استان در سطح بسیار مناسبی است، تصریح کرد: سطح ذخیره مواد غذایی از قبیل آرد، گوشت قرمز، گوشت مرغ، شکر و غیره؛ به گونه‌ای بوده که از همین الان تا چند ماه بعد از عید، جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

وی یادآور شد: بازرسان سازمان به طور دائم در سطح بازار حضور داشته و به رصد دائمی بازار پرداخته و با هر گونه سوء استفاده احتمالی برخورد لازم را صورت خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 18 =