کد خبر : 210258
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
-

فروش ماسک تنها در داروخانه‌ها و مراکز عرضه فروش کالای بهداشتی

فروش ماسک تنها در داروخانه‌ها و مراکز عرضه فروش کالای بهداشتی

به گزارش قائم آنلاین،  حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  با هر گونه احتکار و گران‌فروشی ماسک و مواد ضد عفونی کننده در مازندران برخورد خواهد شد. وی افزود: در پی هشدارهای صورت گرفته از سوی مراجع ذی‌صلاح در خصوص خطرات بیماری کرونا متاسفانه در سطح برخی از داروخانه‌های استان شاهد کمبود

به گزارش قائم آنلاین،  حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  با هر گونه احتکار و گران‌فروشی ماسک و مواد ضد عفونی کننده در مازندران برخورد خواهد شد.

وی افزود: در پی هشدارهای صورت گرفته از سوی مراجع ذی‌صلاح در خصوص خطرات بیماری کرونا متاسفانه در سطح برخی از داروخانه‌های استان شاهد کمبود ماسک و مواد ضد عفونی کننده بوده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه همان‌طور که مسئولین وزارت بهداشت گفته‌اند استفاده از ماسک برای کسانی که واقعاً در معرض این بیماری قرار دارند توصیه شده است، خاطرنشان کرد: در پی تقاضای کاذبی که برای ماسک و مواد ضد عفونی کننده در سطح کشور به‌وجود آمده است، متاسفانه برخی از افراد دست به سوء استفاده زده‌اند و مبادرت به گران‌فروشی و احتکار آن کرده‌اند.

قوانلو تصریح کرد: عرضه ماسک و مواد ضد عفونی کننده فقط باید از طریق داروخانه‌ها و مراکز عرضه فروش کالای بهداشتی صورت گرفته و در صورت مشاهده نگهداری ماسک و مواد ضد عفونی کننده در غیر از این مراکز با عنوان احتکار کالا با دارندگان آن برخورد خواهد شد.

وی متذکر شد: علاوه بر اینکه در سطح استان، ماسک و مواد ضد عفونی کننده به اندازه کافی وجود دارد، کارخانه تولید ماسک در استان مازندران نیز با تمام ظرفیت در حال تولید می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گران‌فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و غیره، موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =