کد خبر : 209120
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
-

دستگيری کلاهبردار ۹۰ ميلياردی در آمل

دستگيری کلاهبردار ۹۰ ميلياردی در آمل

به گزارش قائم آنلاین، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری و مراجعه ۶ شهروند به پلیس آمل مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از آنان از سوی فردی با وعده خرید و فروش خودرو‌های صفر کیلومتر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: با انجام

به گزارش قائم آنلاین، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری و مراجعه ۶ شهروند به پلیس آمل مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از آنان از سوی فردی با وعده خرید و فروش خودرو‌های صفر کیلومتر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مال باختگان مشخص شد، فردی در شهرستان آمل با وعده خرید و فروش خودرو‌های صفر کیلومتر با قیمت مناسب پس از چند مرحله تحویل به موقع خودرو‌ها با جلب اعتماد مشتریان در اقدامی متقلبانه پس از اخذ بیش از ۹۰ میلیارد ریال وجه نقد از شهروندان، اقدام به کلاهبرداری کرده و در حال حاضر متواری است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری از شناسایی مخفیگاه وی خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی دابودشت شهرستان آمل با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

میرفیضی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و عنوان داشت وجوه کلاهبرداری شده را به یک حساب در خارج از کشور واریز کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از تکیمل تحقیقات متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 13 =