کد خبر : 190519
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
-

کشف کلاهبرداری ۲ میلیاردی در بابلسر

کشف کلاهبرداری ۲ میلیاردی در بابلسر

به گزارش قائم آنلاین، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گویی اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان بابلسری به مراجع قضائی و انتظامی و طرح شکایت مبنی بر اینکه از طریق فضای مجازی و سایت دیوار با ترفند پرداخت وام و تسهیلات كم بهره و فروش گوشی همراه از سوی افرادی ناشناس

به گزارش قائم آنلاین، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گویی اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان بابلسری به مراجع قضائی و انتظامی و طرح شکایت مبنی بر اینکه از طریق فضای مجازی و سایت دیوار با ترفند پرداخت وام و تسهیلات كم بهره و فروش گوشی همراه از سوی افرادی ناشناس از آنان كلاهبرداری شده ، رسیدگی موضوع در دستور كار فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباختگان مشخص شد، فرد كلاهبردار بیش از ۲ میلیارد ریال از طریق وعده پرداخت وام و تسهیلات کم بهره از آنان كلاهبرداری کرده و در حال حاضر متواری است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان در ادامه تحقیقات با شناسایی متهم به کلاهبرداری با هماهنگی مقام قضائی این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

میرفیضی گفت : متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس تاکنون به ۵ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد ریال اعتراف کرد و پس از انجام تحقیقات و تكمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با هشدار به شهروندان از آنان خواست به تبلیغات در فضای مجازی سریع اعتماد نکنند و برای دریافت هرگونه تسهیلات بانکی به موسسات مالی و بانکی تحت پوشش و مورد تایید بانک مرکزی مراجعه کنند و از اعتماد به افراد غیر جدا خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =