کد خبر : 208551
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
-

خسارت تندباد به ۵ خانه مسکونی در کلاردشت و تنکابن

خسارت تندباد به ۵ خانه مسکونی در کلاردشت و تنکابن

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغر احمدی در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت استان پس از سرد شدن بیش از ۱۰ درجه‌ای دما طی روز گذشته و امروز و همچنین افزایش نزولات آسمانی در مازندران اظهار کرد: تمامی راه‌های اصلی و فرعی در مازندران علیرغم بارش‌های یکی-دو روز اخیر باز است. وی افزود: تمام

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغر احمدی در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت استان پس از سرد شدن بیش از ۱۰ درجه‌ای دما طی روز گذشته و امروز و همچنین افزایش نزولات آسمانی در مازندران اظهار کرد: تمامی راه‌های اصلی و فرعی در مازندران علیرغم بارش‌های یکی-دو روز اخیر باز است.

وی افزود: تمام راه‌های روستایی دارای سکنه که تردد در مسیرهای روستایی انجام می‌شود باز است و ممکن است مسیرهای منتهی به روستاهای خالی از سکنه و کم تردد در برخی مناطق بالادست به‌طور موقت مسدود باشد اما تاکنون گزارشی در این خصوص دریافت نکردیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به  وزیدن تندباد در مازندران، حدود ۵ واحد مسکونی در تنکابن و کلاردشت از نظر سقف و سربندی خانه‌ها خسارت دیدند.

احمدی ادامه داد: کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ارزیابی خسارت‌های اخیر تندباد و باران شدید در مازندران را بررسی  و پس از آن تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به خسارت دیدگان پرداخت می‌شود.

وی گفت: تمامی مدارس مقاطع گوناگون تحصیلی طی روز جاری در کلاردشت و بندپی شرقی بابل تعطیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − چهارده =