کد خبر : 192937
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
-

بازگشایی راه ۲ روستای برف‌گیر در سوادکوه

بازگشایی راه ۲ روستای برف‌گیر در سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه از چهارشنبه شب شاهد بارش شدید برف در مناطق کوهستانی سوادکوه، دوهزار، چهاردانگه و دودانگه بودیم، اظهار کرد: ۵ روستای سوادکوه منطقه آلاشت و ۱۰ روستای چهاردانگه تا دیروز بر اثر بارش برف مسدود بود. احمدی با بیان اینکه

به گزارش قائم آنلاین، علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه از چهارشنبه شب شاهد بارش شدید برف در مناطق کوهستانی سوادکوه، دوهزار، چهاردانگه و دودانگه بودیم، اظهار کرد: ۵ روستای سوادکوه منطقه آلاشت و ۱۰ روستای چهاردانگه تا دیروز بر اثر بارش برف مسدود بود.

احمدی با بیان اینکه با تلاش راهداران و تیم‌های امدادی تاکنون راه روستایی دو روستا در سوادکوه منطقه آلاشت و ۱۰ روستای چهاردانگه بازگشایی شده است، افزود: سه روستا دیگر در سوادکوه و کوچه‌های روستا‌های برف گیر منطقه چهاردانگه نیز امروز بازگشایی خواهد شد.

این مسئول گفت: برف در برخی از مناطق کوهستانی استان بخصوص در شهرستان سوادکوه بیش از یک متر و ۷۰ سانت باریده است.

احمدی به آبگرفتگی برخی واحد‌های مسکونی در شهرستان‌های سیمرغ، بابلسر و محمودآباد اشاره کرد و افزود: از هفته گذشته مناطق سیل گیر و حادثه خیز شهرستان‌های که در مسیر ساحل دریا و رودخانه قرار داشتند شناسایی شدند و اقدامات پیشگیری برای کاهش خسارت انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: روستای پارومحله شهرستان بابلسر و روستای برج خیل شهرستان سیمرغ برخی از حیاط مناطل مسکونی در این سه روستا دچار آبگرفتگی شدند که با تلاش تیم‌های امدادی آب این منازل تخلیه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − هشت =