کد خبر : 207434
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
-

راه‌اندازی مجدد واحد نئوپان نکاچوب و شرکت «پارس کرم» در میاندورود

راه‌اندازی مجدد واحد نئوپان نکاچوب و شرکت «پارس کرم» در میاندورود

به گزارش قائم آنلاین، حسین‌علی قوانلو در مراسم افتتاحیه اتاق اصناف میاندورود، اظهار کرد: با اینکه مدت زمان زیادی از حضور این سازمان در میاندورود نمی‌گذرد اما خیلی زود پیگیر شدند و اتاق اصناف را شکل دادند. وی با اشاره به سخنان شهید سردار سلیمانی که سه چیز باعث ساختن فرصت از بحران‌ها می‌شود، تصریح کرد:

به گزارش قائم آنلاین، حسین‌علی قوانلو در مراسم افتتاحیه اتاق اصناف میاندورود، اظهار کرد: با اینکه مدت زمان زیادی از حضور این سازمان در میاندورود نمی‌گذرد اما خیلی زود پیگیر شدند و اتاق اصناف را شکل دادند.

وی با اشاره به سخنان شهید سردار سلیمانی که سه چیز باعث ساختن فرصت از بحران‌ها می‌شود، تصریح کرد: نترسید یعنی مسئولان نترسند، نترسید یعنی مردم نترسند و نترسانیم یعنی مردم را نترسانیم اگر انجام شود باعث می‌شود تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، خاطرنشان کرد: مردم نترسیدند از اینکه تحریم شدیم که باعث شد حجم مراودات ما نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد و نترسیدیم و نیازهای کشور را تامین کردیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه اصناف جزو بخش‌های مظلوم جامعه است، گفت: اگر صنعت استان با همه کمک‌هایی که می‌شود تنها ۱۵ درصد تولید ناخالص داخلی استان را تشکیل می‌دهد اما اصناف بدون این کمک‌ها ۱۵ درصد تولید ناخالص داخلی استان را تشکیل می‌دهد.

قوانلو با بیان اینکه حدود ۱۶۰ هزار واحد صنفی در استان حداقل ۳۲۰ هزار نفر شغل ایجاد کرده است، افزود: اصناف از ابتدا به مردم سپرده شد و امروز نظارت بر بازار نیز توسط آنها انجام می‌شود و تنها در شرایط خاص ما وارد می‌شویم.

وی از شروع به کار دوباره دو کارخانه بزرگ نکاچوب و پارس کرم در دهه فجر با حضور مسئولان کشوری خبر داد و خاطرنشان کرد: کارخانه نئوپان نکاچوب بعد از سال‌ها دوباره راه اندازی خواهد شد که بیش از ۱۰۰ نفر دوباره مشغول به کار خواهند شد و همچنین بیش از ۱۰۰ نفر دوباره در شرکت پارس کرم مشغول به کار می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − دو =