کد خبر : 204694
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
-

برف و باران در راه مازندران

برف و باران در راه مازندران

به گزارش قائم آنلاین، احمد اسدی در گفت‌وگو ، در خصوص وضعیت جوی استان طی هفته جاری اظهار کرد: از عصر امروز بارش‌های پراکنده را در نقاط گوناگون استان شاهد خواهیم بود. وی افزود: از فردا تا پس فردا، این بارش‌ها بیشتر و گسترده‌تر خواهد شد. معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد:

به گزارش قائم آنلاین، احمد اسدی در گفت‌وگو ، در خصوص وضعیت جوی استان طی هفته جاری اظهار کرد: از عصر امروز بارش‌های پراکنده را در نقاط گوناگون استان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: از فردا تا پس فردا، این بارش‌ها بیشتر و گسترده‌تر خواهد شد.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: طی روزهای پیش رو با توجه به وضعیت جوی استان، در مناطق کوهستانی هوا مه آلود و در ارتفاعات نیز بارش برف خواهیم داشت.

اسدی گفت: طی روز های سه‌شنبه و چهارشنبه از شدت این بارش‌ها کاسته می‌شود و شاهد بارش‌هایی پراکنده در سطح استان خواهیم بود.

وی متذکر شد: پیش بینی می‌شود دمای هوا طی روزهای پیش رو، ۳ تا ۶ درجه کاهش پیدا کند.

به گفته معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، دریا طی روزهای آتی، مواج خواهد بود و به ماهیگیران و قایقرانان توصیه می‌کنیم اولا به در یا نزنند و در صورت ضرورت، کاملا جوانب احتیاط را لحاظ کنند.

اسدی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته، گلوگاه، بندرامیرآباد و بابلسر با ۱۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین و بلده با ۴ درجه زیر صفر طی صبح امروز، سردترین شهرهای استان بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + دوازده =