کد خبر : 201611
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
-

آخر هفته‌ای دل‌چسب برای مازندرانی‌ها

آخر هفته‌ای دل‌چسب برای مازندرانی‌ها

به گزارش قائم آنلاین، احمد اسدی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان طی ۷۲ ساعت آینده در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در حال حاضر هوای خوب و نسبتا گرمی را در شرق تا غرب استان داریم و از امشب با افزایش ابر از غرب استان، رفته رفته شاهد کاهش دمای هوا و بارش‌های

به گزارش قائم آنلاین، احمد اسدی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان طی ۷۲ ساعت آینده در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در حال حاضر هوای خوب و نسبتا گرمی را در شرق تا غرب استان داریم و از امشب با افزایش ابر از غرب استان، رفته رفته شاهد کاهش دمای هوا و بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

وی افزود: وضعیت آب و هوا در بخش مرکزی و شرق استان، تغییر چندانی پیدا نخواهد داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: اما از فردا، پنجشنبه دوازدهم دی‌ماه، هوایی نیمه ابری را در غرب استان همراه با بارش‌های پراکنده شاهد خواهیم بود.

اسدی ادامه داد: وضعیت هوا در روز جمعه نیز به همین منوال خواهد بود و این تغییرات جوی کمتر در مناطق مرکزی و شرق استان دیده خواهد شد.

وی بیان کرد: روز شنبه نیز هوایی خوب خواهیم داشت و در اواخر روز و در ساعات پایانی روز شنبه با کاهش نسبی دما، شاهد بارش‌هایی پراکنده خواهیم بود.

به گفته معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه هفته آتی، هوای استان ابری و نیمه ابری همراه با بارش‌های پراکنده خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =