کد خبر : 202930
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
-

حمله موشکی سپاه تنها یک سیلی بود

حمله موشکی سپاه تنها یک سیلی بود

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمدحسین بابایی در گفت‌وگوی ، در خصوص حمله موشکی صبح امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین‌الاسد امریکا در عراق اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که این اقدام یک سیلی بود یعنی هنوز انتقام به قوت خودش باقی است. وی افزود: البته تحلیل ما این است که

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمدحسین بابایی در گفت‌وگوی ، در خصوص حمله موشکی صبح امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین‌الاسد امریکا در عراق اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که این اقدام یک سیلی بود یعنی هنوز انتقام به قوت خودش باقی است.

وی افزود: البته تحلیل ما این است که انتقام اصلی را مردم طی این چند  روز  گرفته‌اند؛ چون هدف دشمن از این اقدامات و تمام دست و پا زدن‌ها طی این سال‌ها، این است که مردم ایران را و مردم منطقه را از فرهنگ انقلاب دور کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است که با اقدامات این‌چنینی، نگاه‌ها را تغییر دهد، یعنی سعادت را در پیروی از فرهنگ آمریکایی و بدبختی را در ادامه انقلاب و مقاومت بداند و مردم را این‌طور تغییر دهد ولی دیدیم تمام عراق، تمام ایران و بسیاری از کشورهای دنیا، نشان دادند که هر چند به ظاهر خاموش‌اند اما از عمق وجود فرهنگ انقلاب اسلامی را پذیرفته‌اند و پایش می‌ایستند.

بابایی بیان کرد: این نگاه با تمام وجود، احساسات و عواطف و اعتقادات‌شان عجین شده است و این دست‌وپا زدن‌ها عزم ملت را در ادامه انقلاب بیشتر می‌کند و طبیعتا هر چه مردم ما محکم‌تر در مسیر انقلاب گام بردارند، تزلزل دشمن و عقب‌نشینی‌اش از مواضع خصمانه‌اش بیشتر می‌شود.

وی در پایان این گفت‌گو در پاسخ به سوال خبرنگار ما تحت این عنوان که سخن شما با ترامپ چیست؛ گفت: اصلا ما این فرد را عددی نمی‌دانیم که بخواهیم صحبتی با وی داشته باشیم و جمله‌ای که سیدحسن نصرالله، خیلی هم  لطف کردند و گفتند ارزش کفش شهید قاسم سلیمانی از سر ترامپ بیشتر است، اصلا این فرد عددی نیست که با او صحبتی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 4 =