کد خبر : 185213
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
-

عدم خودسازی برخی مسئولان سبب بروز مشکلات در کشور شده است

عدم خودسازی برخی مسئولان سبب بروز مشکلات در کشور شده است

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمدحسین بابایی در اجتماع بزرگ رزمندگان گام دوم انقلاب که در مصلی بابلسر برگزار شد اظهار کرد: بابلسر شهرستان مردپرور و عالم پرور است و نامگذاری این اجتماع به نام رزمندگان گام دوم انقلاب بسیار جالب و پسندیده است چراکه ادامه رزم ما در چله دوم بنابر فرمایشات رهبر انقلاب

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمدحسین بابایی در اجتماع بزرگ رزمندگان گام دوم انقلاب که در مصلی بابلسر برگزار شد اظهار کرد: بابلسر شهرستان مردپرور و عالم پرور است و نامگذاری این اجتماع به نام رزمندگان گام دوم انقلاب بسیار جالب و پسندیده است چراکه ادامه رزم ما در چله دوم بنابر فرمایشات رهبر انقلاب باید در عرصه خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که موجب شد ما ۸ سال در برابر بیش از ۵۰ کشور دنیا بایستیم و با دست خالی دفاع را شروع کنیم و به این اقتدار برسیم حضور رزمندگانی صابر، مقاوم و محکمی بود که خودسازی کرده بودند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: خودسازی امری ضروری است که انسان را در برابر تیرهای دشمن مصون نگه می‌دارد و همگان به‌ویژه جوانان باید به این مهم توجه داشته باشند.

بابایی یادآور شد: امروز درگیر برخی افراد در جامعه هستیم که به علت عدم خودسازی و گرفتن مسئولیت، مشکلاتی را برای مردم به وجود آوردند؛ حقوق‌های نجومی، زندگی‌های اشرافی و بی‌اعتنایی به مشکلات مردم از جمله مواردی است که این افراد درحال حاضر رقم زده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان از جمله انسان‌هایی بودند که با خودسازی جان خود را در دست گرفتند و به جنگ با دشمن پرداختند، اظهار کرد: جبهه ایستادگی مقابل زور و زر و تزویر جهانی طاغوت شیطان بزرگ نیاز به صلابت و استقامت دارد.

این مسئول ادامه داد: رزمندگانی که در جنگ نسبت به مسائل بیت‌المال حساس بودند اگر امروز هم به مسئولیتی برسند این موارد را لحاظ می‌کنند و ایستادن در مقابل دشمن نیاز به تقوای علوی دارد و این شرط ورود به رزم گام دوم انقلاب است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب، خاطرنشان کرد: جنگ که شروع شد تحریم کامل بودیم و هیچ امکاناتی نداشتیم که همین امر موجب شد خسارت‌های زیادی به کشور ما وارد شود اما ایستادیم و مقاومت کردیم.

بابایی تصریح کرد: در دولت بنی صدر برخی از افراد به جبهه‌ها کمک نمی‌کردند و همچنین بعد از آن افرادی در مسئولیت‌های متفاوت در مسیر انقلاب سنگ‌اندازی می‌کردند و دم از سازش و مذاکره زدند، اما گوش به فرمان امام امت ایستادگی کردیم و نتیجه این شد که سه گردان جبهه حزب‌الله در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی که پنجمین ارتش بزرگ جهان بود به پیروزی رسید.

وی یادآور شد: رسیدن به قله‌های بزرگ علمی و تکنولوژی‌های بالای نظامی از جمله مواردی است که طی این چهل سال به دست آمد؛ هواپیمای بدون سرنشین آمریکا روی خلیج فارس و در ارتفاع بالای ۷۰ هزار پا را سرنگون کردیم و آنقدر کار مهمی بود که بسیاری از ابرقدرت‌ها جا خوردند و هنوز گیج هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه البته در برخی از موارد مقاومت نکردیم و برخی افراد به دشمن امید دادند که همین امر موجب شد که ضرر کنیم گفت: سلول‌های بنیادی، صنعت آی تی، سدسازی و قرارگرفتن در رتبه‌های علمی بالا از دستاوردهای ایستادگی و مقاومت است.

بابایی با بیان اینکه در مسائل فرهنگی آسیب‌هایی به جامعه ما وارد شد عنوان کرد: متاسفانه برخی از جوانان به ناهنجاری‌های فرهنگی توجهی ندارند و نتیجه آن انحلال خانواده‌ها را به‌دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: هوای نفس، دوست ناباب، استاد بد، کتاب بد، فیلم بد از دشمنان انسان هستند که افراد را می‌توانند به بیراهه بکشند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران بر لزوم ایستادگی و مقاومت تاکید و تصریح کرد: اگر در چهل ساله دوم عزم جدی برای پیشرفت انقلاب و پیاده‌سازی ارزش‌ها داشته باشیم، ظهور امام زمان(عج) سرعت بیشتری پیدا می‌کند و زمانی این امر محقق می‌شود که بخش قابل اعتنایی افراد مومن، جان برکف و بصیر وجود داشته باشد.

بابایی با اشاره بر اینکه در گام دوم انقلاب سه وظیفه مهم داریم گفت: خودسازی در تمامی ابعاد، جامعه‌پردازی به معنای اینکه به کار تشکیلاتی ورود پیدا کنیم و نسبت به موضوعات جامعه حساسیت داشته باشیم و تمدن‌سازی که به لطف الهی پایه‌های آن در کره زمین با نور انقلاب پایه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: امروز مرزهای انقلاب اسلامی ایران محدود به مرزهای جغرافیایی کشور نیست بلکه این مرزها تا دور دست‌ها توسعه پیدا کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران راهپیمایی اربعین را یکی از بزرگترین اقدامات تمدن‌سازی دانست و گفت: درحالی که تمام دنیا دست به دست هم دادند تا نور انقلاب را خاموش کنند اما درخشش این نور فراتر از اراده دشمنان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + هفت =