کد خبر : 199014
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
-

اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کردستان

اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کردستان

به گزارش قائم آنلاین، فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو ، در سنندج اظهار داشت: با توجه به اینکه تقاضا برای خرید شیرینی، آجیل، خشکبار و میوه در ایام منتهی به شب یلدا افزایش پیدا می‌کند طبق روال سال‌های گذشته طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان اجرا می‌شود. وی از تشدید بازرسی و نظارت‌ها بر بازار

به گزارش قائم آنلاین، فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو ، در سنندج اظهار داشت: با توجه به اینکه تقاضا برای خرید شیرینی، آجیل، خشکبار و میوه در ایام منتهی به شب یلدا افزایش پیدا می‌کند طبق روال سال‌های گذشته طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان اجرا می‌شود.

وی از تشدید بازرسی و نظارت‌ها بر بازار در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: هدف اصلی این طرح آرامش‌بخشی به بازار و رعایت حقوق مصرف کننده از طرف اصناف و بازاریان است.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۴ الی ۳۰ آذرماه در دو نوبت صبح و عصر و در قالب گشت مشترک و گشت مستقل در سطح استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: البته در این طرح اولویت اول ما میوه‌فروشان، آجیل و خشکبار فروشان و شیرینی‌فروشی‌ها است چرا که تقاضا برای این نوع کالاها در آستانه شب یلدا افزایش پیدا می‌کند و چناچه در این گشت و بازرسی‌ها مورد تخلفی محرز شود طبق مقررات با آن برخورد می‌شود.

سردارزاده تصریح کرد: گشت‌های مشترک با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تعزیرات حکومتی، اماکن، فرمانداری، اصناف و … انجام می‌شود و نکته جالب توجه این است که در آستانه شب یلدا روسا و مدیران برخی از این دستگاه‌ها، گشت‌ها را همراهی می‌کنند که از نزدیک از سطح بازار نظارت و بازدید داشته باشند.

وی تاکید کرد: در طرح نظارتی ویژه شب یلدا جدای از گشت‌های مشترک و مستقل، اولویت ما پیگیری گزارشات و شکایات واصله مردمی است در واقع ضمن اینکه خودمان گشت مشترک و گشت مستقل برگزار می‌کنیم اگر کسی تلفنی و یا حضوری شکایتی از واحدی صنفی داشته باشد اولویت ما بازدید و بررسی تخلف آن واحد صنفی است.

سردارزاده با بیان اینکه همکاران بنده در ستاد خبری سازمان در دو شیفت صبح و عصر آماده پاسخگویی به همشهریان هستند گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و…. مراتب را با سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =