کد خبر : 190160
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
-

شناسایی ۱۱ هزار تخلف اقتصادی طی ۷ ماهه امسال در مازندران

شناسایی ۱۱ هزار تخلف اقتصادی طی ۷ ماهه امسال در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حسین اصغرزاده در گفت‌وگو ، اظهار کرد: طی هفت ماهه امسال، بالغ بر ۱۲۷ هزار مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی و خدماتی در استان انجام شد که منجر به شناسایی ۱۱ هزار تخلف شد. وی افزود: طی این بازه زمانی، برای ۸ هزار و ۹۵۰ واحد متخلف به ارزش بالغ

به گزارش قائم آنلاین، حسین اصغرزاده در گفت‌وگو ، اظهار کرد: طی هفت ماهه امسال، بالغ بر ۱۲۷ هزار مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی و خدماتی در استان انجام شد که منجر به شناسایی ۱۱ هزار تخلف شد.

وی افزود: طی این بازه زمانی، برای ۸ هزار و ۹۵۰ واحد متخلف به ارزش بالغ بر ۵۸۳ میلیارد ریال تشکیل پرونده و سپس به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور در صدر تخلفات این مدت در استان قرار داشتند.

این مسئول بیان کرد: طی ۷ ماه امسال، بالغ بر ۹ هزار و ۳۷۰ مورد بازرسی از واحدهای خبازی استان انجام شد که در نهایت منجر به شناسایی یک‌هزار و ۵۰ واحد متخلف شد.

اصغرزاده تصریح کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز طی این مدت، ۴ هزار و ۳۷۰ مورد بازرسی انجام شد که برای ۲۶۲ واحد متخلف شناسایی شده، پرونده‌هایی به ارزش ۱۱۹ میلیارد ریال تشکیل شد.

وی ادامه داد: در بخش برنج نیز، دو هزار و ۶۷۰ مورد بازرسی انجام شد که در نهایت منجر به شناسایی ۱۱۹ واحد متخلف شد.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: غالب تخلفات این بخش مربوط به تخلیط برنج گزارش شده است.

به گفته این مسئول، طی فروردین تا مهرماه امسال، ۳ هزار و ۷۷۰ مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری این سازمان دریافت شد که به غالب آن‌ها رسیدگی و مابقی در دست بررسی قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 5 =